عملیات تروریستی در سینمای نمایش دهنده فیلم «شوالیه تاریکی بر می خیزد» / 12 کشته و 38 زخمی
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 


مردی در یکی از سینماهای نمایش دهنده «شوالیه تاریکی بر می خیزد» بر روی تماشاگران آتش گشود، 12 نفر را کشت و 38 نفر را مجروح کرد.

به گزارش EOnline و بر اساس گزارشات متعدد تایید شده، متاسفانه مردی در ساعت 12:30 نیمه شب در آئورا - ایالات متحده امریکا، یکی از سینماهای نمایش دهنده جدیدترین فیلم نولان، پس از انفجار بمبی دود زا، به جلوی جمعیت رفته و آنان را تیر باران می کند.

بر اساس گزارشات رسیده، مرد مذکور در حالی این جنایت را انجام داد که ماسک ضد گاز بر صورت داشته است. (در برخی خبرگزاری های فارسی زبان، به اشتباه عنوان شده بود که این مرد با مساک کاراکتر نقش منفی این فیلم "Bane" این کار را انجام داده بود که این موردصحت ندارد)

10 نفر در اولین لحظات تیراندازی کشته شدند و 2 نفر دیگر در حین درمان در یکی از بیمارستان های محلی جان خود را از دست دادند. کم سن و سال ترین مقتول تنها 6 سال سن داشته و کوچکترین مجروع کودکی 3 ماهه بوده است.

o-JAMES-HOLMES-570.jpg

مرد تیر انداز نیز دقایقی بعد در پارکینگ سینما توسط پلیس محلی بازداشت شد. وی شخصی با نام جیمز هلمز، اهل سن فرانسیسکو و دانشجوی دانشگاه کولورادو بوده است. پلیس اظهار کرد وقتی وی خود را در محاصره پلیس دید، از هر گونه مقاومت خود داری و خود را به پلیس تسلیم کرد.

استودیوی برادران وارنر، ناشر فیلم شوالیه تاریکی بر می خیزد، در اعلامیه ای رسمی تاسف عمیق خود را از این حادثه اعلام کرد. 



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1