تسخیر گیشه های بالیوود توسط هالیوود
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/3.13/13910309000611_PhotoA.jpg

 

در حالی که فیلم‌های هندی هر هفته صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای این کشور آسیایی می‌شوند، هفته قبل «مردان سیاه‌پوش ۳» لقب موفق‌ترین فیلم سینمایی هفته سینماهای هند را گرفت.

فیلم جدید ویل اسمیت در شرایطی صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای هند شد که هیچ فیلم مطرح هندی با حضور بازیگران سرشناس، در این کشور به روی پرده سینماها نرفت.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند اهالی صنعت سینمای هند که احتمال موفقیت بالای «مردان سیاه‌پوش 3» را در جدول گیشه نمایش می‌دادند، ترجیح دادند هیچ فیلم مطرحی را اکران عمومی نکنند.

اکشن علمی - تخیلی «مردان سیاه‌پوش 3» که در اولین روز نمایش در هند 4 کرور فروش کرد، طی سه روز اول اکران عمومی حدود 17 کرور فروش کرد.

تنها رقیب هندی این فیلم یک انیمشن دو بعدی به نام «آرجون: شاهزاده سلحشور» بود که هیچ یک از صداپیشگان آن از بازیگر مشهور هندی نبودند.

این انیمیشن که به صورت محصول مشترک با کمپانی والت‌دیزنی تهیه شده، با یک فروش 5 کروری در ردیف دوم جدول نشست.

قصه فیلم درباره یکی از افسانه‌های قدیمی و کلاسیک هندی به نام آرجون است که قبل از مقابله با دشمنان کشور، باید با شیطان درون خود مبارزه کند.

عدم موفقیت مالی «آرجون: شاهزاده سلحشور» باعث طرح این سؤال از سوی تحلیل‌گران اقتصادی سینمای هند شده که چرا صنعت سینمای کشور تا به امروز نتوانسته فیلم موفقی در ژانر سینمای انیمیشن ارائه کند.

تا قبل از «مردان سیاه‌پوش 3»، فقط یکی دو بار محصولات هالیوودی (مثل «تایتانیک») توانسته‌اند با شکست دادن رقبای هندی خود، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای این کشور شوند.

اهالی صنعت سینمای هند می‌گویند زمانی که یک فیلم پرسروصدا جنجالی هالیوودی در هند اکران عمومی می‌شود، بهتر است که تهیه‌کنندگان هندی هیچ فیلم مطرحی از محصولات خود را به رقابت با آن فیلم نفرستند.

از آغاز سال 2012 تا به حال، بیش از 10 فیلم جدید هندی در جدول گیشه نمایش فروش بالایی کرده‌اند و این نکته، باعث خشنودی اهالی سینما شده است.



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 82687
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1