ایفای نقش لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم «تصفیه‌گر»
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/3.05/1110622_PhotoA.jpg

 

کمپانی برادران وارنر که فیلم‌نامه «تصفیه‌گر» را آماده تولید دارد،‌ تصمیم گرفته است آن را با بازی «لئوناردو دی کاپریو» در نقش اصلی جلوی دوربین ببرد.

این درام مستقل و جنایتکارانه با مشارکت شرکت فیلم‌سازی آپیان وی تهیه خواهد شد و خود دی‌‌کاپریو هم از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود.

فیلمنامه «تصفیه‌کننده» را استیو زتومر نوشته که مدتی قبل فیلم‌نامه نسخه جدید و احیا شده فیلم کلاسیک «پلیس آهنی» را برای کمپانی متروگلدوین مه‌یر نوشت.

لئوناردو دی کاپریو این فیلم‌نامه را مطالعه کرده و پسندیده است اما هنوز معلوم نیست کلید فیلم‌برداری فیلم چه زمانی زده خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر این روزها در جست‌وجوی فیلم‌سازی است که وظیفه کارگردانی «تصفیه‌کننده» را به دست او بسپارد.

مسئولان این کمپانی گفته‌اند برای انتخاب کارگردان فیلم با دی کاپریو مذاکره می‌کنند و پس از مشورت با او، نام کارگردان فیلم را اعلام خواهند کرد.

تهیه‌کنندگان فیلم گفته‌اند فعلا قصد افشای خط اصلی قصه فیلم نامه را ندارند، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند قصه فیلم حال و هوای تازه‌ای دارد و نقش دی‌کاپریو هم متفاوت از کارهای قبلی اوست.

دی کاپریو این روزها خود را آماده بازی در درام افشاگرانه تازه «مارتین اسکورسیزی» به نام «گرگ وال استریت» می‌کند که گفته می‌شود اواسط تابستان جلوی دوربین می‌رود.

در عین حال، در خبرهاست که وی به‌زودی در فیلم «کیش خشونت» هم بازی خواهد کرد. به این ترتیب، کلید فیلم‌برداری «تصفیه‌کننده» پس از پایان بازی دی کاپریو در این دو فیلم زده خواهد شد.

دی کاپریو هم اکنون جلوی دوربین درام جنایتکارانه «جانگوی از بند رها شده» به کارگردانی کوئتین تارانتینو است. این اولین همکاری مشترک این دو با یکدیگر است.

بعد از نمایش موفقیت‌آمیز فیلم‌های «آغاز» و «جزیره شاتر» و نقدهای مثبت منتقدان، سال قبل درام شرح حال‌گونه «جی ادگار» وی نتوانست فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها کند.

این فیلم که توسط کلینت ایستوود کارگردانی شد، با هزینه‌ای 35 میلیون دلاری، در سطح جهانی 75 میلیون دلار فروش کرد.

از دی کاپریو به‌زودی نسخه دوباره‌سازی شده «گتسبی بزرگ» به روی پرده سینماها می‌رود.



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 82690
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1