«انتقام جویان» گیشه های فروش را به خاک و خون کشیدند / رکورد پرفروش ترین افتتاحیه تاریخ سینما
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/Avengers/The-Avengers.jpg

«انتقام جویان» با فروش باور نکردنی آخر هفته (از پنج شنبه تا یکشنبه) به میزان 200.3 میلیون دلار( کمپانی دیزنی اعلام کرد فروش «انتقام جویان» از آنچه که اعلام شده بیشتر است، این فیلم در حقیقت 207.4 میلیون دلار فروش کرده است)، رکورد پرفروش ترین افتتاحیه تاریخ سینما را از آن خود کردند و پادشاه جدید فروش افتتاحیه سینما نام گرفتند.

به گزارش نقد فارسی از پایگاه IMDB، این فیلم همچنین نخستین فیلم تاریخ سینما نام گرفت که در کمتر از 3 روز توانست رقم فروش 200 میلیون دلار را رد کند. «انتقام جویان» با فروشی معادل 38.2میلیون دلار بیشتر از فروش افتتاحیه قسمت آخر هری پاتر، با اقتدار آن را زیر پای خود له کرد.

جالب آنکه مسئولین بازاریابی فیلم مدعی شده اند که در اکثر ساعات 3 روز پایانی آخر هفته، هیچ گونه صندلی خالی برای فروش بلیط این فیلم وجود نداشته و در صورت تخصیص سینماهای بیشتر به این فیلم، این رقم از آنچه که هم اکنون شاهد هستیم بیشتر می شد.

«مسابقات کشتار» و «انتقام جویان» دو فیلم بسیار پر فروش ابتدای سال 2012 بودند. به نظر می رسد سال 2012، رکورد میزان فروش کل در تاریخ سینماهای جهان را خواهد شکاند.

بنابر اعلام دیزنی، «انتقام جویان» در جمعه شب رقمی معادل 80.8 میلیون دلار، شنبه 69.5 میلیون دلار و یکشنبه 57 میلیون دلار فروش داشته است.

بدین ترتیب فیلم جاش ودوم (کارگردان فیلم) به عنوان نخستین فیلم تاریخ سینما معرفی شد که طی دو روز رقم 150 میلیون دلار و طی سه روز رقم 200 میلیون دلار را رد کرده است.

کمتر کسی از ابتدا می توانست حدس بزند «انتقام جویان» علاوه بر دستیابی به تحسین منتقدان، به رکورد باورنکردنی افتتاحیه 200 میلیون دلار دست یابد. آیا به نظر شما، این رکورد، توسط «شوالیه تاریکی بر می خیزد» شکسته خواهد شد یا خیر؟ آیا سال 2012 رکورد فروش سال را خواهد شکاند؟

در بین رکورداران فروش افتتاحیه بعد از انتقام جویان ( 207م) و هری پاتر ( 169م) ، شوالیه تاریکی با فروش 158 میلیون قرار دارد که در عرض چهار هفته فروش خود را به 442م رسانیده است.

 



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 82681
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1