رایان گاسلینگ جان یک خبرنگار را نجات داد!
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 11:56 ::  نويسنده : هیراد

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.23/1d27592346c75e7011d0545ab090e2c3.jpg



رایان گاسلینگ ، بازیگر مشهر هالیوود با نجات دادن یک خبرنگار که نزدیک بود با یک تاکسی تصادف کند ، در زندگی واقعی هم به یک قهرمان تبدیل شد.

روز سه شنبه لوری پنی ، نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی ، در حالیکه از عرض یکی از خیابانهای شلوغ شهر نیویورک رد می شد ، نزدیک بود با یک تاکسی تصادف کند که ستاره مشهور فیلم " نوت بوک" به سرعت به طرف او آمد و او را نجات داد.

بعد از این حادثه پنی فورا" در صفحه شخصی خود در وب سایت تویتر این حادثه را برای دوستان و طرفدارانش شرح داد و گاسلینگ را به عنوان یک قهرمان ستایش کرد.

او در صفحه تویتر خود نوشت:" رایان گاسلینگ من را از یک تصادف حتمی نجات داد.من در حال عبور از خیابان ششم بودم و از آنجایی که اهل لندن هستم اصلا" حواسم نبود که طرف راستم را نگاه کنم . ناگهان رایان گاسلینگ من را از جلوی راه یک تاکسی دور کرد و گفت، هی مواظب باش!"

" البته همین جا باید از چند شهروند ناشناس نیویورکی دیگر که در طول اقامت من در این شهر مرا از تصادف نجات دادند هم تشکر کنم."



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 82691
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1