تاریخ اکران دقیق جدیدترین فیلم وودی آلن + خلاصه داستان
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.04/IMAGE634541872258437500.jpg

 

جدیدترین فیلم سینمایی وودی آلن با عنوان «به رم با عشق» و در تاریخ 22 ژوئن (2 تیر) بهار سال 1391 روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

مسئولان شرکت فیلمسازی «سونی پیکچرز کلاسیک» که مسئولیت ساخت و اکران جدیدترین فیلم سینمایی وودی آلن را برعهده دارند، روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که عنوان جدیدترین اثر این کارگردان صاحب نام سینمای جهان به «به رم با عشق» (To Rome With Love) تغییر کرده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مسئولان «سونی پیکچرز کلاسیک»، چند ماه پیش عنوان جدیدترین اثر وودی آلن را «سقوط نرون» (Nero Fiddled) اعلام کرده بودند.

مسئولان شرکت فیلمسازی «سونی پیکچرز کلاسیک» درباره تغییر در عنوان آخرین ساخته وودی آلن گفتند: عنوان «سقوط نرون» عبارت آشنایی برای مخاطبان غیر ایتالیایی نبود. بسیاری از تماشاگران بین المللی ترجیح می دهند که عناوین فیلم ها قابل فهم باشند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که عنوان جدیدترین اثر وودی آلن را به «به رم با عشق» تغییر دهیم.

همچنین تاریخ اکران فیلم سینمایی «به رم با عشق» نیز به روز 22 ژوئن (2 تیر) بهار سال 1391 تغییر پیدا کرد. مسئولان سازنده این پروژه پیش از این اعلام کرده بودند که این فیلم سینمایی در فصل تابستان روی پرده سینماها می رود.

«به رم با عشق» پنجمین فیلم وودی آلن است که اکران آن را شرکت فیلمسازی «سونی پیکچرز کلاسیک» برعهده گرفته است.

وودی آلن از تاریخ 11 جولای (20 تیر) تابستان سال 1390 و با حضور الک بالدوین (بازیگر فیلم سینمایی «دیپارتد» (The Departed))/ روبرتو بنینی (بازیگر فیلم سینمایی «زندگی زیباست» (La Vita E Bella)/ پنه لوپه کروز (بازیگر فیلم سینمایی «آسمان وانیلی» (Vanilla Sky))/ جودی دیویس (بازیگر فیلم سینمایی «شوهرها و همسرها» (Husbands and Wives))/ جس آیزنبرگ (بازیگر فیلم سینمایی «شبکه اجتماعی» (The Social Network))/ گرتا گرویگ (بازیگر فیلم سینمایی «بدون هیچ وابستگی» (No Strings Attached))/ الن پیج (بازیگر فیلم سینمایی «تلقین» (Inception))، فیلمبرداری این فیلم سینمایی را در شهر رم آغاز کرده بود.

فیلم سینمایی «به رم با عشق» براساس رمانی از جیووانی بوکاکیو به نام «دیکامرون» (The Decameron) که در سال 1350 میلادی نوشته شده است، ساخته می شود و «باپ دیکامرون» از چهار بخش جداگانه تشکیل می شود، به طوری که 2 داستان در مورد شخصیت‌های آمریکایی است که در رم زندگی می کنند و 2 داستان دیگر نیز شخصیت‌های ایتالیایی این شهر را در بر می‌گیرد.

شرکای همیشگی وودی آلن به نام لتی آرانسون و استفان تننبام به همراه شرکت فیلمسازی «گراویر پروداکشنز» (Gravier Production) با بودجه ای برابر با 17 میلیون یورو (24.8 میلیون دلار) تهیه کنندگی فیلم سینمایی «به رم با عشق» را برعهده دارند.

وودی آلن از چندین سال قبل ساخت فیلم هایش در اروپا را آغاز کرده است، به طوری که پیش از این فیلم های سینمایی «نیمه شب در پاریس» (Midnight in Paris) را در فرانسه، «غریبه دراز تاریک را ملاقات خواهی کرد» (You Will Meet a Tall Dark Stranger) و «امتیاز پیروزی» (Match Point) را در انگلستان و «ویکی کریستینا بارسلونا» (Vicky Cristina Barcelona) را در اسپانیا ساخته است.

آلن 75 ساله علاوه بر دریافت 4 جایزه اسکار، 48 جایزه دیگر را در جشنواره ها و مراسم اهدای جوایز بین المللی دریافت کرده است که جایزه خرس نقره ای جشنواره بین المللی فیلم برلین، جایزه فیپرشی جشنواره فیلم کن، جایزه شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز و جایزه برتر مراسم اهدای جوایز فیلم اروپا از مهمترین آنها هستند.

فیلم های سینمایی «هانا و خواهرهایش» (Hannah and Her Sisters)، «منهتن» (Manhattan) و «آنی هال» (Annie Hall) از جمله برجسته ترین آثاری هستند که وودی آلن ساخت آن ها را پیش از این برعهده داشته است.

---------------



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 82690
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1