پنجمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو در فیلم «گرگ وال استریت»
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/12.27/32.jpg

 

کارگردان برنده اسکار قصد دارد پس از پنج سال پروژه «گرگ وال استریت» را از ماه اوت مقابل دوربین ببرد.
مارتین اسکورسیزی برای کارگردانی این پروژه با شرکت «رد گرانیت» در حال مذاکره است، اما قرارداد نهایی هنوز امضاء نشده است.
این پنجمین همکاری دی کاپریو و اسکورسیزی است آنها قبل از این در فیلم های جزیره شاتر، رفتگان، هوانورد و دارو دسته نیویورکی همکاری داشته اند.
اسکورسیزی اولین بار سال 2007 چند ماه پس از آنکه برای «مردگان» اسکار گرفت، درگیر این پروژه شد. آن زمان قرار بود استودیو برادران وارنر «گرگ وال استریت» را تهیه کند، اما به دلیل درگیری اسکورسیزی در پروژه‌های مختلف قید ساخت این فیلم زده شد.
این فیلم که از یک داستان واقعی اقتباس گرفته زندگی دلال شرکتها را روایت می کند که در دهه 90 میلادی برای تقلب های امنیتی و پول شویی دستگیر می شود.

اسکورسیزی فوریه 2011 به طور رسمی اعلام کرد «گرگ وال استریت» را مقابل دوربین می‌رود، اما بعد کار روی فیلم «هوگو» را شروع کرد.
شرکت «رد گرانیت» ماه مه پیش در جشنواره کن اعلام کرد روی «گرگ وال استریت»‌ سرمایه‌گذاری خواهد کرد و با همکاری شرکت «آپیان وی» متعلق به دی‌کاپریو و شرکت «ایمجاگ پروداکشنز» فیلم را تهیه می‌کند.

دی‌کاپریو مدت‌هاست قرار است نقش بلفورت را بازی کند. ترنس وینتر («سوپرانوها» و «امپراتوری پیاده‌روی تخته‌کوب») فیلمنامه «گرگ وال استریت» را نوشته که روایتی از ظهور و سقوط بلفورت در وال استریت همین طور سبک زندگی پرآشوب و زندگی شخصی پرتلاطم او بخصوص اعتیادش به مواد مخدر است.
بلفورت سال 1998 به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و 22 ماه را در زندان فدرال گذراند. او از آن زمان تاکنون زندگی آرامی دارد و به عنوان مشاور شرکت‌ها فعال است.
دی‌کاپریو و اسکورسیزی در فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی»، «هوانورد»، «مردگان» و «شاتر آیلند» در کنار هم بودند. دی‌کاپریو سال 2011 فیلم «جی. ادگار» به کارگردانی کلینت ایستوود را روی پرده سینماها داشت.



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 82456
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1