خبرگزاری فارس: فشار برای توقیف "قلاده های طلا" و حذف آن از اکران نوروزی
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/12.27/1107485_PhotoA.jpg

 

برخی منابع از فشارهای سیاسی به وزارت ارشاد برای جلوگیری از اکران فیلم جنجالی ابوالقاسم طالبی باموضوع حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 درتهران خبر می دهند.

فیلم "قلاده های طلا"  که درزمان اکران آن در برج میلاد ، چندین سالن بطور همزمان مجبور به پخش همزمان آن شده بودند،پس از اکران نوروزی و استقبال عمومی در چند روز اول،وحشت برخی جریانات سیاسی را به دنبال داشته است.

بنابر آخرین شنیده ها ، بدلیل موضوع این فیلم و پرداخت آن به حوادث سال 88 ، برخی گروهها درتلاش برای فشار وارد کردن به وزارت ارشاد و معاونت سینمایی برای جلوگیری از نمایش عمومی این فیلم به ویژه در پایتخت و توقیف موقت آن به بهانه های واهی هستند.

این افراد در تلاشند تا با کمک گرفتن از افراد صاحب نفوذ در دولت ، از اکران این فیلم در ایام تعطیلات نوروزی و رکورد شکنی احتمالی (!!!) سیاسی ترین فیلم تاریخ ایران جلوگیری به عمل آورند.

این نکته نیز حائل اهمیت است که در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال ،اکران این فیلم طبق برنامه اعلام شده صورت نگرفت و چندین بار به تعویق افتاد و نهایتا درنیمه شب بامداد مجوز اکران در برج میلاد گرفت اما هیچکدام ازاین اعمال محدودیتها از توفیق بی سابقه "قلاده های طلا" در جشنواره نکاست و اهالی هنر و سینما و اهالی رسانه اقبالی گسترده از خود به نمایش گذاشتند.



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 82447
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1