«زورو» یکبار دیگر متولد می شود
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 17:45 ::  نويسنده : هیراد

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/12.27/13901226000187_PhotoA.jpg

 

ریکاردو دمونترول فیلم‌ساز سرشناس سینمای آمریکای لاتین خود را آماده کارگردانی یک فیلم آینده‌نگرانه به نام «تولد دوباره زورو» است.

تهیه‌کننده فیلم این فیلم‌ساز اهل پرو، کمپانی فوکس قرن بیستم است و این فیلم،به احیای مجموعه فیلم ماجراجویانه «زورو» می‌پردازد.

به نوشته رسانه‌های گروهی، «تولد دوباره زورو» به گونه‌ای قصه کلاسیک زورو را احیا می‌کند که امکان تولید قسمت‌های مختلف آن باشد.

گفته می‌شود گائل گارسیا برنال بازیگر مطرح مکزیکی و سینمای آمریکای لاتین، در نسخه دوباره‌سازی شده «زورو» نقش این ابرقهرمان نقابدار را بازی می‌کند.

در قصه نسخه جدید، کاراکتر زورو که قصد انتقام‌گیری دارد، در یک ایفای جدید و پس از یک جنگ ویرانگر بین‌المللی قصد انجام کارهای خود را دارد.

در این فیلم، زورو با یک نیروی شیطانی که حاکم یک حکومت مستبد است، به مبارزه برمی‌خیزد.

فیلم‌نامه زوروی جدید را تیم دو نفره لی شیپمان و برایان مک گریوی نوشته‌اند و بازنویسی نهایی را ریکاردو د‌مونترول روی آن انجام می‌دهد.

«زورو» یک ابرقهرمان کمیک استریپی کلاسیک است که با هویتی دوگانه در یک روستا زندگی و از اهالی دهکده در مقابل ظلم حاکم حمایت می‌کند.

او که یک نجیب‌زاده مهربان و ثروتمند است، در ایام خطر نقابی به چهره زده و شنلی سیاه به تن می‌کند و اسبی مطیع دارد.

این قصه حدود پنجاه سال قبل تبدیل به یک مجموعه بسیار موفق تلویزیونی درآمد که در دهه شصت میلادی در چندین فصل به روی آنتن رفت.

حدود پانزده سال قبل نسخه سینمایی این قصه با بازی «آنتونیو باندراس» تولید و اکران عمومی شد. فروش بالای فیلم باعث تولید قسمت دوم آن هم شد. اما این قسمت نتوانست فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها کند و همین نکته، باعث بایگانی شدن پرونده تولید این مجموعه فیلم شد.

کمپانی فوکس بیستم در تدارک تولید نسخه‌ای از قصه «زورو» است که بتواند آن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار سینمایی کند.



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 82446
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1