فیلمنامه نویس ایرانی، ساخت قسمت دوم «من افسانه هستم» را با حضور ویل اسمیت رقم زد
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/2/xuh5mlwun88rjljxb3h.jpg

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد دومین قسمت فیلم علمی تخیلی و درام «من افسانه هستم» را تولید میکند. ویل اسمیت بازیگر اصلی فیلم، یکی از تهیه کنندگان آن نیز هست.

مسئولان کمپانی برادران وارنر از مدتها قبل در فکر تولید قسمت دوم این فیلم پر فروش بودند، ولی فیلم نامه خوب و قابل قبولی در دست نداشتند.

حالا که آرش عامل خط اصلی قصه فیلم نامه «من افسانه هستم ۲» را در اختیار این کمپانی گذاشته، مسئولان برادران وارنر هم پیش تولید فیلم را شروع کردهاند.

عامل فیلم نامه اریژینال فیلم را بر اساس طرح کلی خود مینویسد و ویل اسمیت بر کار نگارش او نظارت خواهد کرد.

قصه این فیلم نامه نوعی پیش درآمد بر قصه قسمت اول است، به این ترتیب، این قصه در دورانی قبل از شروع قصه اولین قسمت اتفاق میافتد.

با این حال، تهیه کنندگان فیلم خبرهای مربوط به قصه آن را تأیید نکردهاند و در مورد خط اصلی قصه سکوت کرده اند و گفته اند تا زمان نمایش عمومی فیلم، این قصه را لو نخواهند داد.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری «من افسانه هستم ۲» اعلام نشده، ولی قرار است برای تابستان سال ۲۰۱۴ به روی پرده سینماها برود.
این فیلم را فرانسیس لاورنس کارگردانی خواهد کرد. او کارگردان قسمت اول فیلم هم بود.

قسمت اول فیلم تابستان ۲۰۰۷ اکران عمومی شد و اسمیت در آن نقش آخرین بازمانده کره زمین پس از شیوع یک بیماری مهلک را بازی کرد.
این فیلم در سطح جهانی ۵۸۵ میلیون دلار فروش کرد. فیلم نامه فیلم توسط یک گروه سه نفره نوشته شد که آرش عامل در بین آنها حضور نداشت.

ویل اسمیت برای تابستان آینده سومین قسمت مجموعه فیلم «مردان سیاهپوش» را آماده نمایش عمومی میکند. او از سال ۲۰۰۸ تا به حال، فیلمی روی پرده سینماها نداشته است.

منبع : نقد فارسی



پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 82683
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1