GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/2/IMAGE634652043917163334.jpg

مراسم اختتامیه جشنواره برلین 2012 شنبه شب در کاخ جشنواره برگزار شد و هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل به ریاست مایک لی کارگردان بریتانیایی، جایزه خرس طلای بهترین فیلم جشنواره را به درام مستند «سزار باید بمیرد» ساخته برادران تاویانی اعطاء کرد.
این فیلم درباره زندانیانی یک زندان در ایتالیاست که تراژدی «جولیوس سزار» اثر ویلیام شکسپیر را به صحنه می‌برند، نمایشی که در آن قاچاقچیان مواد مخدر، یک عضو مافیا و یک قاتل در نقش‌های سزار، بروتوس، کاسیوس و دیگر شخصیت‌ها ظاهر می‌شوند. «سزار باید بمیرد» در زندان ربیبیا در حومه شهر رم فیلمبرداری شده است.
این فیلم در هیچ یک از برآوردهای پیش از مراسم اختتامیه جشنواره برلین به عنوان رقیب خرس طلا مطرح نبود.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/2/IMAGE634652043924963348.jpg

«سزار باید بمیرد» جایزه خرس طلای برلیناله را دریافت کرد

برادران تاویانی 50 سال است با هم فیلم می‌سازند. آن‌ها سال 1977 برای فیلم «پدرسالار» برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن شدند. «شب سان لورنتسو»، «کائوس»، «صبح بخیر بابل»، «خورشید در شب»، «فیوریله» و «مزرعه چکاوک‌ها» از دیگر ساخته‌های آن‌هاست.

درام تاریخی «یک رابطه شاهانه» ساخته نیکلای آرسل تولید مشترک دانمارک، جمهوری چک، آلمان و سوئد تنها فیلم برلیناله امسال بود که بیش از یک جایزه دریافت کرد.

میکل بو فولسگارد برای بازی در نقش کریستیان هشتم پادشاه تا حدی مجنون دانمارک برنده جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد شد. نیکلای آرسل و راسموس هایستربرگ فیلمنامه‌نویسان «یک رابطه شاهانه» جایزه خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه را به خانه بردند.

این فیلم داستانی واقعی درباره یک پزشک در قرن هجدهم است که از ارتباط خود با خاندان سطنتی دانمارک برای تغیر چشم‌انداز سیاسی استفاده می‌کند.

جایزه بزرگ هیئت داوران به «فقط باد» ساخته بنس فلیگوف از مجارستان، آلمان و فرانسه اعطاء شد که داستانی واقعی درباره مبارزه سخت علیه رم در مجارستان را به تصویر می‌کشد.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/2/IMAGE634652048233534916.jpg

اصغر فرهادی جایزه بزرگ هیئت داوران را به بنس فلیگوف اعطاء کرد

کریستیان پتسولد کارگردان آلمانی برای «باربارا» جایزه خرس نقره‌ای بهترین کارگردان را گرفت. «باربارا»یکی از سه فیلم آلمانی بخش مسابقه اصلی جشنواره برلین 2012 بود و از آن به عنوان بخت اصلی جایزه خرس طلایی یاد می‌شد.
داستان این فیلم سال 1980 در آلمان شرقی کمونیستی روی می‌دهد و درباره یک پزشک زن جوان است که وقتی درخواست می‌کند به آلمان غربی منتقل شود، به عنوان مجازات به ایالات شرقی تبعید می‌شود.

جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن به ریچل موانزا برای بازی در فیلم کانادایی «جادوگر جنگ» به کارگردانی کیم نگوین رسید. او در این فیلم نقش یک کودک‌سرباز را بازی می‌کند.

لوتس رایتمایر برای فیلمبرداری ««دشت گوزن سفید»» ساخته وانگ کوانان از چین برنده جایزه خرس نقره‌ای بهترین دستاورد هنری چشمگیر شد.
جایزه آلفرد بائر هم به «تابو» به کارگردانی میگل گومژ از پرتغال، آلمان، برزیل و فرانسه رسید. این جایزه به اثری با نوآوری خاص اعطاء می‌شود و نام آن از موسس برلیناله گرفته شده است.
«خواهر» به کارگردانی اورسولا مایر کارگردان سوئیسی تولید سوییس و فرانسه جایزه ویژه را دریافت کرد.

امسال در مجموع 18 فیلم برای دریافت جایزه خرس طلایی رقابت کردند. «بدرود ملکه من» فیلم افتتاحیه و همچنین یکی از فیلم‌های بخش مسابقه شصت و دومین دوره جشنواره فیلم برلین بود که 9 تا 19 فوریه 2012 (20 تا 30 بهمن) برگزار ‌شد.

آنتون کوربین کارگردان هلندی، شارلوت گنزبورگ بازیگر بریتانیایی، جیک جیلنهال بازیگر آمریکایی، فرانسوا اوزون کارگردان فرانسوی، بوعالم سانسال نویسنده الجزایری، باربارا سوکووا بازیگر آلمانی و اصغر فرهادی کارگردان ایرانی - که پارسال با «جدایی نادر از سیمین» خرس طلای برلیناله را برد - همکاران مایک لی در هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل بودند.

مریل استریپ بازیگر آمریکایی در این دوره جشنواره برلین جایزه خرس طلای افتخاری را دریافت کرد.

«پذیرایی ساده» به کارگردانی مانی حقیقی در بخش جنبی «فورم» شصت و دومین دوره جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد.

فهرست دیگر برندگان جشنواره برلین 2012 به شرح زیر است:

جایزه بهترین فیلم بلند اول: «Kauwboy»، بودوین کول
تقدیر: «آن سوی تپه»، امین آلپر

جوایز هیئت داوران بخش بین‌الملل فیلم کوتاه
خرس طلای بهترین فیلم کوتاه: «رافا»، ژوائو سالاویزا
جایزه هیئت داوران (خرس نقره‌ای): «خرگوش بزرگ»، آتسوشی وادا
تقدیر: «Licuri Surf»، ژیل ماترینز

بخش نسل
بخش کودکان نسل Kplus
خرس بلورین بهترین فیلم بلند: «Arcadia»، اولیویا سیلور
تقدیر: «تنها وانمود کرد که می‌شنود»، کائوری ایمایزومی
خرس بلورین بهترین فیلم کوتاه: «جولیان»، متیو مور
تقدیر: «B I N O»، بیلی پلفر

بخش جوان نسل 14plus
خرس بلورین بهترین فیلم بلند: «شب سکوت»، ریس سلیک
تقدیر: «جواهرات تاج»، الا لمهاگن
خرس بلورین بهترین فیلم کوتاه: «Meathead»، سام هولست
تقدیر: «663114»، ایسامو هیرابایاشی

جوایز هیئت داوران کلیسای جهانی:
بخش مسابقه بین‌الملل: «سزار باید بمیرد»، پائولو و ویتوریو تاویانی
تقدیر: «جادوگر جنگ»، کیم نگوین
بخش پانوراما 2012: «دیوار»، جولین رومن پولسلر
تقدیر: «رژه»، سیرجان دراگویه‌ویچ
بخش فورم 2012: «تاخیر»، ردریگو پلا

جوایز هیئت داوران فیپرشی
بخش مسابقه بین‌الملل: «تابو»، میگل گومژ
بخش پانوراما 2012: «عصر اتمی»، هلنا کلوتس
بخش فورم 2012: «Hemel»، ساشا پولاک

جایزه سینماهای اروپا
«برادرم شیطان»، سالی الحسینی
تقدیر: «Dollhouse»، کرستن شریدان

جایزه نتپک (شبکه تبلیغ سینمای آسیا): «پذیرایی ساده»، مانی حقیقی

جایزه فیلم صلح:«فقط باد»، بنس فلیگوف

---------------------------

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/2/IMAGE634591181337661052.jpg

فیلم سینمایی «در سرزمین خون و عسل» به کارگردانی آنجلینا جولی در چهل و سومین دوره جوایز سالانه ایمیج جایزه بهترین فیلم خارجی را دریافت کرد.

مراسم این دوره جوایز انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا NAACP جمعه شب (شنبه صبح به وقت ایران) برگزار شد و برندگان جوایز ایمیج مشخص شدند.

جایزه بخش فیلم خارجی به «در سرزمین خون و عسل» ساخته آنجلینا جولی اعطاء شد. «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی، «Attack the Block»، «لو آور» و «زندگی، فراتر از هر چیز» دیگر نامزدهای این بخش بودند.

انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا هر سال با برگزاری جوایز ایمیج از دستاوردهای رنگین‌پوستان در حوزه‌های فیلم سینمایی، تلویزیون، موسیقی و ادبیات، همین طور از تلاش نوآورانه افراد و گروه‌ها برای گسترش عدالت اجتماعی تقدیر می‌کند.

امسال در بخش فیلم سینمایی، «THe Help» ساخته تیت تیلور با دریافت جوایز ایمیج بهترین فیلم، بازیگر زن (وایولا دیویس) و بازیگر زن مکمل (اوکتاویا اسپنسر)، پیروز اصلی بود.

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/91126/2/xuh5mlwun88rjljxb3h.jpg

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد دومین قسمت فیلم علمی تخیلی و درام «من افسانه هستم» را تولید میکند. ویل اسمیت بازیگر اصلی فیلم، یکی از تهیه کنندگان آن نیز هست.

مسئولان کمپانی برادران وارنر از مدتها قبل در فکر تولید قسمت دوم این فیلم پر فروش بودند، ولی فیلم نامه خوب و قابل قبولی در دست نداشتند.

حالا که آرش عامل خط اصلی قصه فیلم نامه «من افسانه هستم ۲» را در اختیار این کمپانی گذاشته، مسئولان برادران وارنر هم پیش تولید فیلم را شروع کردهاند.

عامل فیلم نامه اریژینال فیلم را بر اساس طرح کلی خود مینویسد و ویل اسمیت بر کار نگارش او نظارت خواهد کرد.

قصه این فیلم نامه نوعی پیش درآمد بر قصه قسمت اول است، به این ترتیب، این قصه در دورانی قبل از شروع قصه اولین قسمت اتفاق میافتد.

با این حال، تهیه کنندگان فیلم خبرهای مربوط به قصه آن را تأیید نکردهاند و در مورد خط اصلی قصه سکوت کرده اند و گفته اند تا زمان نمایش عمومی فیلم، این قصه را لو نخواهند داد.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری «من افسانه هستم ۲» اعلام نشده، ولی قرار است برای تابستان سال ۲۰۱۴ به روی پرده سینماها برود.
این فیلم را فرانسیس لاورنس کارگردانی خواهد کرد. او کارگردان قسمت اول فیلم هم بود.

قسمت اول فیلم تابستان ۲۰۰۷ اکران عمومی شد و اسمیت در آن نقش آخرین بازمانده کره زمین پس از شیوع یک بیماری مهلک را بازی کرد.
این فیلم در سطح جهانی ۵۸۵ میلیون دلار فروش کرد. فیلم نامه فیلم توسط یک گروه سه نفره نوشته شد که آرش عامل در بین آنها حضور نداشت.

ویل اسمیت برای تابستان آینده سومین قسمت مجموعه فیلم «مردان سیاهپوش» را آماده نمایش عمومی میکند. او از سال ۲۰۰۸ تا به حال، فیلمی روی پرده سینماها نداشته است.

منبع : نقد فارسی

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.22/IMAGE634483967002656250.jpg

 

فیلم سینمایی «ظهور سیاره میمون‌ها» به کارگردانی راپرت ویات جایزه بهترین فیلم این دوره از مراسم اهدای جوایز «انجمن جلوه‌های ویژه» را به خود اختصاص داد.

همزمان با برگزاری این دوره از مراسم اهدای جوایز «انجمن جلوه های ویژه» (Visual Effects Society Awards) در روز گذشته، فیلم سینمایی «ظهور سیاره میمون ها» (Rise of the Planet of the Apes) به کارگردانی راپرت ویات توانست جایزه بهترین فیلم این مراسم سالیانه را به خود اختصاص دهد.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، اندی سورکین که در فیلم سینمایی «ظهور سیاره میمون ها»، نقش شامپانزه ای به نام «سزار» را بازی کرده است نیز جایزه بهترین شخصیت انیمیشنی این دوره از مراسم اهدای جوایز «انجمن جلوه های ویژه» را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی «هوگو» (Hugo) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نیز جایزه «جلوه های ویژه پشتیبان» این مراسم سالیانه را دریافت کرد و جایزه «فیلمبرداری مجازی» این دوره از مراسم اهدای جوایز «انجمن جلوه های ویژه» نیز به فیلم سینمایی «تغییر شکل دهند‌گان: تاریکی ماه» (Transformers: Dark of the Moon) اهدا شد.

جان لوگان براساس رمانی از برایان سلزنیک فیلمنامه «هوگو» را نوشته است و این فیلم سینمایی که داستان آن در دهه 30 میلادی و در پاریس اتفاق می افتد، ماجراهای عجیبی را به تصویر می کشد که برای یک پسر بچه یتیم که در ایستگاه قطار زندگی می کند، رخ می دهد.

مارتین اسکورسیزی پیش از این برای ساخت فیلم سینمایی «هوگو» توانسته جوایز مهم و معتبری مانند بهترین کارگردان مراسم اهدای جوایز «انجمن ملی منتقدان» و بهترین کارگردان شصت و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز «گلدن گلوب» را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن سینمایی «رنگو» (Rango) به کارگردانی گور وربینسکی نیز در بخش انیمیشن های این مراسم سالیانه، 4 جایزه «بهترین انیمیشن»، «بهترین شخصیت انیمیشن»، «بهترین محیط خلق شده» و «بهترین فیلمبرداری مجازی» را دریافت کرد.

جانی دپ، ایسلا فیشر و تیموتی اولیفانت به جاش شخصیت های «رنگو» حرف زده اند و این انیمیشن داستان یک سوسمار کوچک را روایت می کند که به طور تصادفی وارد یک شهر بی قانون در غرب وحشی می شود که مردم آن به دنبال یک کلانتر جدید برای نجات شهرشان می گردند.

همچنین انیمیشن سینمایی «رنگو» که با بودجه ای برابر با 135 میلیون دلار ساخته شده است، با اکران در بهار سال جاری توانست فروشی برابر با 245 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

«رنگو» چندی پیش نیز در سی و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز «آنی» (Annie Awards) توانست در بخش انیمیشن های سینمایی، جوایز بهترین انیمیشن، بهترین طراحی شخصیت (مارک مک‌کریری)، بهترین فیلمنامه (جان لوگان، گو وربینسکی و جیمز بیرکیت) و بهترین تدوین (کرگ وود) این مراسم سالیانه را به خود اختصاص دهد.

استین لی؛ بازیگر مجموعه فیلم های سینمایی دنباله دار «مرد عنکبوتی» (Spider Man) و «مرد آهنی» (Iron Man) نیز با دریافت جایز یک عمر دستاورد هنری مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده این دوره از مراسم اهدای جوایز «انجمن جلوه های ویژه» قرار گرفت.




ادامه مطلب ...

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.5/634658_orig.jpg

فیلم اصغر فرهادی در حالی شصت و پنجمین دوره جوایز بفتا را دست خالی ترک کرد که بخت اصلی جایزه بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان بود.

در این مراسم جایزه بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان به «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» به کارگردانی پدرو آلمودوار کارگردان اسپانیایی اعطاء شد.

فیلم آلمودوار در حالی این جایزه را به خود اختصاص داد که امسال در فصل جوایز سینمایی در بسیاری از موارد در بخش فیلم غیر انگلیسی‌زبان رقابت را به «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی از ایران واگذار کرده بود.

فیلم فرهادی که نامزد دو جایزه اسکار است، آخرین بار در سی و دومین دوره جوایز فیلم حلقه منتقدان لندن در بخش فیلم خارجی‌زبان بالاتر از فیلم آلمودوار قرار گرفت و ماه قبل هم شصت و نهمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب با کنار زدن «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را به خود اختصاص داد.

از این رو، به نظر می‌رسید پیروزی «جدایی نادر از سیمین» در جوایز بفتا هم قطعی باشد، اما این اتفاق نیفتاد.

وبسایت ورایتی در گزارش خود از مراسم اعطاء جوایز بفتا با اشاره پیروزی غیرمنتظره «پوستی که در آن زندگی می‌کنم»، «نفرستادن دی‌وی‌دی «جدایی نادر از سیمین» برای اعضاء آکادمی بریتانیا» را دلیل شکست فیلم فرهادی ذکر کرد و نوشت «جدایی نادر از سیمین آشکارا بهای این کار را پرداخت.»
 

 فیلم صامت و سیاه و سفید «هنرمند» به کارگردانی میشل هازاناویسیوس پیروز اصلی این دوره جوایز آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) لقب گرفت.

مراسم اعطای جوایز فیلم آکادمی بریتانیا که از آن به عنوان اسکار بریتانیا یاد می‌شود، یکشنبه شب در اپراخانه سلطنتی لندن برگزار شد.

«هنرمند» ساخته میشل هازاناویسیوس در هفت بخش بهترین فیلم، کارگردان، بازیگر مرد (ژان دوژاردن)، فیلمنامه غیراقتباسی، موسیقی، فیلمبرداری و طراحی لباس جوایز بفتا را به خانه برد.

داستان این فیلم در سال‌های پیش از ورود صدا به سینما روی می‌دهد و درباره یک قهرمان فیلم‌های صامت است که با رونق گرفتن سینمای ناطق همه چیز خود را از دست می‌دهد.

فیلم‌های «هوگو»، «سنا»، «تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس» و «بانوی آهنین» هر یک دو جایزه بردند.

در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان، برخلاف انتظار «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» ساخته پدرو آلمودوار کارگردان اسپانیایی بر «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی از ایران پیروز شد.

«آتش افروزان» دنی وینو، «پینا» ویم وندرس و «Potiche» فرانسوا اوزون دیگر نامزدهای جایزه بفتا بخش فیلم غیرانگلیسی‌زبان بودند.

بفتا مهمترین جوایز سینمایی سال بریتانیاست. پارسال «گفتار پادشاه» ساخته تام هوپر برنده هفت جایزه بفتا شد.

فهرست کامل برندگان جوایز بفتا 2012 به شرح زیر است:


بهترین فیلم: «هنرمند»
جایزه الکساندر کوردا بهترین فیلم بریتانیایی سال: «تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس»
بهترین بازیگر مرد: ژان دوژاردن، «هنرمند»
بهترین بازیگر زن: مریل استریپ، «بانوی آهنین»

بهترین بازیگر مرد مکمل: کریستوفر پلامر، «تازه‌کارها»
بهترین بازیگر زن مکمل: اوکتاویو اسپنسر، «کمک»
جایزه دیوید لین دستاورد کارگردانی: میشل هازاناویسیوس، «هنرمند»

بهترین فیلمنامه غیراقتباسی: «هنرمند»، میشل هازاناویسیوس
بهترین فیلمنامه اقتباسی: «تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس»، بریجیت اُکانر و پیتر استراگان
بهترین فیلمبرداری: «هنرمند»، گیوم شیفمان
بهترین تدوین: «سنا»، گرگرز سال و کریس کینگ

بهترین طراحی صحنه: «هوگو»، دانته فرتی و فرانچسکا لو شیاوو
بهترین طراحی لباس: «هنرمند»، مارک بریجز
جایزه آنتونی اسکیت موسیقی فیلم: «هنرمند»، لودویک بورس
بهترین چهره‌پردازی و مو: «بانوی آهنین»، ماریس لانگان
بهترین صدا: «هوگو»
بهترین دستاورد جلوه‌های ویژه تصویری: «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2»
بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان: «پوستی که در آن زندگی می‌کنم»، پدرو آلمودوار
بهترین فیلم بلند انیمیشن: «رنگو»، گور وربینسکی

بهترین مستند: «سنا»
بهترین فیلم اول یک نویسنده / کارگردان / تهیه‌کننده بریتانیایی: «تیراناسور»، پدی کانسیدین
بهترین انیمیشن کوتاه: «یک پیاده‌روی صبحگاهی»، گرانت ارکارد و سو گافی
بهترین فیلم کوتاه: «Pitch Black Heist»
خدمت چشمگیر به سینمای بریتانیا: جان هرت
جایزه دوستی بفتا: مارتین اسکورسیزی

 سی امین دوره جشنواره فیلم فجر به پایان رسید و برندگان اعلام شدند.


اسامی برگزیدگان سی‌امین جشنواره فیلم فجر به این شرح است:

بهترین فیلم: دیپلم افتخار: «روزهای زندگی» سعید سعدی و سیما فیلم و «ضد گلوله» رضا رخشان
دیگر نامزدها: «ملکه» سیدابوالقاسم حسینی و بنیاد سینمایی فارابی، «نارنجی‌پوش» داریوش مهرجویی، «پل چوبی» علی سرتیپی و مهدی داوری، «بوسیدن روی ماه» منوچهر محمدی

بهترین فیلم به انتخاب مردم : پیمان معادی برای برف روی کارج ها

بهترین کارگردانی: سیمرغ بلورین: پرویز شیخ‌طادی برای «روزهای زندگی»
دیگر نامزدها: داریوش مهرجویی «نارنجی‌پوش»، محمدعلی باشه‌آهنگر «ملکه»، همایون اسعدیان «بوسیدن روی ماه»، مانی حقیقی «پذیرایی ساده»

بهترین فیلمنامه:
سیمرغ بلورین: مصطفی کیایی برای «ضدگلوله»
دیگر نامزدها: «بوسیدن روی ماه» همایون اسعدیان، «روزهای زندگی» پرویز شیخ‌طادی، «ملکه» محمدرضا گوهری و محمدعلی باشه‌آهنگر، «نارنجی‌پوش» وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی،

بهترین بازیگر مرد:
سیمرغ بلورین: ‌فرهاد اصلانی برای «خرس» و «زندگی خصوصی»
دیگر نامزدها: حمید فرخ‌نژاد «گشت ارشاد» و «روزهای زندگی»، رضا عطاران «خوابم می‌آد»، حسین یاری «یک سطر واقعیت»، میلاد کیمرام «ملکه»، مصطفی زمانی «یه عاشقانه ساده»

بهترین بازیگر زن:
سیمرغ بلورین: هنگامه قاضیانی برای «روزهای زندگی»، دیپلم افتخار بهناز جعفری برای «تلفن همراه رئیس جمهور»
دیگر نامزدها: لیلا حاتمی «نارنجی‌پوش»، مهناز افشار «پل چوبی»، شیرین یزدان‌بخش «بوسیدن روی ماه»، ترانه علیدوستی «پذیرایی ساده»

بهترین بازیگر مکمل مرد: سیمرغ بلورین: اکبر عبدی برای «خوابم می‌آد»
دیگر نامزدها: حمیدرضا آذرنگ «ملکه»، ساعد سهیلی «گشت ارشاد»، افشین هاشمی «بی‌خداحافظی»، پولا کیمیایی «گشت ارشاد»، احمد مهرانفر «یه عاشقانه ساده»

بهترین بازیگر مکمل زن: سیمرغ بلورین: یکتا ناصر برای «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»
دیگر نامزدها: ویشکا آسایش «برف روی کاج‌ها»، شبنم مقدمی «بوسیدن روی ماه»، میترا حجار «نارنجی پوش»، بیتا فرهی «در انتظار معجزه»

بهترین فیلمبرداری: سیمرغ بلورین: امیر کریمی برای «روزهای زندگی»، دیپلم افتخار: حسن پویا برای «راه بهشت»
دیگر نامزدها: علیرضا زرین‌دست «ملکه»، حسین جعفریان «بوسیدن روی ماه»، تورج منصوری «پل چوبی»

بهترین تدوین: سیمرغ بلورین: هایده صفی‌یاری برای «نارنجی‌پوش»
دیگر نامزدها: وارژ کریم‌مسیحی و مهدی سعدی «روزهای زندگی»، سعید شاهسواری «بی‌خداحافظی»، مهدی حسینی‌وند «گیرنده»، نیما جعفری جوزانی «ضد گلوله»

بهترین موسیقی: سیمرغ بلورین: حسین علیزاده برای «ملکه»، دیپلم افتخار: ناصر چشم‌آذر برای «گشت ارشاد»
دیگر نامزدها: محمدرضا علیقلی «روزهای زندگی»، فردین خلعتبری «یک روز دیگر»، بردیا کیارس «سلام بر فرشتگان»

بهترین طراحی صحنه و لباس: سیمرغ بلورین: عباس بلوندی برای «ملکه»
دیگر نامزدها: علی نصیری‌نیا «روزهای زندگی»، پروین صفری «پل چوبی»، شهرام قدیری‌فر «‌شور شیرین»، لیلا حاتمی «پله آخر»

نامزدهای بهترین چهره‌پردازی
: سیمرغ بلورین: عباس صالحی برای «روزهای زندگی»
دیگر نامزدها: سعید ملکان «ملکه»، ایمان امیدواری «خوابم می‌آد»، رسول سیدعربی «آمین خواهیم گفت»، عبدالله اسکندری «یه عاشقانه ساده»

بهترین صدابرداری: سیمرغ بلورین: ساسان نخعی برای «بوسیدن روی ماه»
دیگر نامزدها: نظام‌الدین کیایی «نارنجی‌پوش»، رضا تهرانی «روزهای زندگی»، پرویز آبنار«بی‌خداحافظی»، عباس رستگارپور «ملکه»

بهترین صداگذاری:
سیمرغ بلورین: محمدرضا دلپاک برای «خرس»، دیپلم افتخار: فرامرز ابوالصدق برای «روزهای زندگی»
دیگر نامزدها: امیرحسین قاسمی «ملکه»، پرویز آبنار «بی‌خداحافظی»، مهران ملکوتی «ضد گلوله»

بهترین جلوه‌های ویژه بصری:
سیمرغ بلورین: کامران سحر خیز، امیر سحرخیز، سیدهادی اسلامی برای «سلام بر فرشتگان، دیپلم افتخار: حسن ایزدی برای «ملکه»
دیگر نامزدها: فرهاد یوسفی، سعید حاجی‌میری «بیداری»، حسین افشار «راه بهشت»، حسین صفا «روزهای زندگی»

بهترین جلوه‌های ویژه میدانی:
سیمرغ بلورین: محسن روزبهانی برای «‌روزهای زندگی»
دیگر نامزدها: محسن روزبهانی «ملکه»، و «ضد گلوله»، جواد شریفی‌راد «شور شیرین»، عباس شوقی «خوابم می‌آد»، حمید رسولیان «گشت ارشاد»، حمید سلیمانی «راه بهشت»

جایزه ویژه هیئت داوران:
داریوش مهرجویی برای «نارنجی‌پوش»

بهترین فیلنامه اقتباسی: علی مصفا برای «پله آخر»

سیمرغ زرین دبیر جشنواره:
رسول صدرعاملی برای فیلم «در انتظار معجزه» و همچنین به تهیه‌کننده فیلم «شور شیرین»

فیلم منتخب مردمی در بخش بین‌الملل:
«ملکه»

فیلم‌های اول

بهترین فیلم:
سیمرغ بلورین: «گیرنده» محمد قهرمانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی
دیگر نامزدها: محمدرضا تخت کشیان و جواد فرحانی «خوابم می‌آد»، عبدالحسین و محمد ابوالحسنی «تهران 1500»، حسن علیمردانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی «سلام بر فرشتگان»، ابراهیم اصغری «پنج‌شنبه آخر ماه»

بهترین کارگردانی: سیمرغ بلورین: رضا عطاران برای «خوابم می‌آد»، لوح تقدیر: مانلی شجاعی‌فرد برای «میگرن»،
دیگر نامزدها: مهرداد غفارزاده «گیرنده»، فرزاد اژدری «سلام برفرشتگان»، پیمان معادی «برف روی کاج‌ها»

بهترین فیلمنامه: دیپلم افتخار: اکبر روح، مهرداد موفق یامی و مهرداد غفارزاده برای «گیرنده»
دیگر نامزدها: علی مینایی و ابراهیم اصغری «پنجشنبه آخر ماه»، پیمان معادی «برف روی کاج‌ها»، مجید اسماعیلی «داستان سامرا»

بهترین بازیگر مرد: دیپلم افتخار: سعید راد برای «گیرنده»، لوح تقدیر: ناصر گیتی‌جاه برای «خوابم می‌آد»،
دیگر نامزدها: رضا عطاران «خوابم می‌آد»، محمود پاک‌نیت «پنجشنبه آخر ماه»، امین حیایی «پیشونی سفید»

بهترین بازیگر زن: دیپلم افتخار: مهناز افشار برای «برف روی کاج‌ها»
دیگر نامزدها: نیکی کریمی «من همسرش هستم»، باران کوثری «بغض»، هنگامه قاضیانی «میگرن»، پانته‌آ بهرام «میگرن»

بهترین دست آورد هنری یا فنی: دیپلم افتخار: کارگروهی جلوه‌های رایانه‌ای فیلم «تهران 1500»، لوح تقدیر: روانبخش صادقی برای «فیلادلفی»
دیگر نامزدها: سیدمحمود صدیقی «داستان سامرا»، امیر سحرخیز، کامران سحرخیز و سیدهادی اسلامی «سلام بر فرشتگان»
مواد تبلیغی
بهترین عکس: سیمرغ بلورین: جواد جلالی «بدرود بغداد»، دیپلم افتخار:آرزو اتحاد برای «سیزده 59»
دیگر نامزدها: مهرداد امینی «ورود آقایان ممنوع»، مریم تختکشیان «زندگی با چشمان بسته»، مهدی دلخواسته «پایان نامه»
بهترین پوستر: دیپلم افتخار:احسان برابادی برای «اینجا بدون من»
دیگر نامزدها: محمد روح‌الامین «اینجا بدون من»، امیرشیبان خاقانی «مرهم»، بهزاد خورشیدی «یه حبه قند»، عبدالحمید خزایی برای فیلم «شکارچی شنبه»، «آقا یوسف» در بخش بین‌الملل
بهترین آنونس: دیپلم افتخار:مهدی سعدی برای «اینجا بدون من»
دیگر نامزدها: نازنین مفخم «گلچهره»، میثم مولایی «یه حبه قند»، امیرشیبان خاقانی «ورود آقایان ممنوع» و «مرهم»

مستندها

بهترین فیلم مستند: سیمرغ بلورین: «در جست‌وجوی پلنگ ایرانی» فتح‌الله امیری و صداوسیمای مرکز مازندران
دیگر نامزدها: «مهرجویی کارنامه چهل ساله» مانی حقیقی، فرهاد توحیدی، «بهترین مجسمه دنیا» حبیب‌ احمدزاده
بهترین کارگردانی: سیمرغ بلورین: مانی حقیقی برای «مهرجویی کارنامه چهل ساله»
دیگر نامزدها: «بهترین مجسمه دنیا» حبیب احمدزاده، «در جست‌وجوی پلنگ ایرانی» فتح‌الله امیری، «اپیزود هملت در مجموعه‌ی کهریزک چهارنگاه» محسن امیریوسفی، «خلیج فارس» ارد عطارپور
بهترین تصویربرداری: دیپلم افتخار: محمد لطیفیان برای «وقتی ابرها پایین می‌آیند»
دیگر نامزدها: «البرز» ارسطو مداحی گیوی، «دیلمان بهشت نیاکان» محمدرضا قوام‌پور
بهترین تدوین: دیپلم افتخار: بهمن کیارستمی و پیمان خاکسار برای «اپیزود هملت در مجموعه‌ کهریزک چهارنگاه»
دیگر نامزدها: «بهترین مجسمه دنیا» مجید شتی، «وقتی ابرها پایین می‌آیند» معین کریم‌الدینی و «مهرجویی کارنامه چهل ساله» بهمن کیارستمی، پیمان خاکسار و مانی حقیقی
بهترین تحقیق و پژوهش: دیپلم افتخار: ارد عطارپور و سعید ملیح برای «خلیج فارس»
دیگر نامزدها: «1559» محمدرضا ابوالحسنی، «در جست‌وجوی پلنگ ایرانی» باقر نظامی بلوچی، محمدصادق فرهادی‌نیا، یزدان سینکایی، رحمان اسحاقی تیموری.

جایزه ویژه هیئت داوران بخش مستند: «بهترین مجسمه دنیا» حبیب‌ احمدزاده

 

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/IMAGE634451232678593750.jpg



«رنگو» به کارگردانی گور وربینسکی جوایز بهترین انیمیشن سینمایی، بهترین طراحی شخصیت، بهترین فیلمنامه و بهترین تدوین سی و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز «آنی» را دریافت کرد.

سی و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز «آنی» (Annie Awards) روز گذشته در حالی برگزار شد که «رنگو» (Rango) به کارگردانی گور وربینسکی توانست در بخش انیمیشن های سینمایی، جوایز بهترین انیمیشن، بهترین طراحی شخصیت (مارک مک‌کریری)، بهترین فیلمنامه (جان لوگان، گو وربینسکی و جیمز بیرکیت) و بهترین تدوین (کرگ وود) این مراسم سالیانه را به خود اختصاص دهد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، جانی دپ، ایسلا فیشر و تیموتی اولیفانت به جاش شخصیت های «رنگو» حرف زده اند و این انیمیشن داستان یک سوسمار کوچک را روایت می کند که به طور تصادفی وارد یک شهر بی قانون در غرب وحشی می شود که مردم آن به دنبال یک کلانتر جدید برای نجات شهرشان می گردند.

همچنین انیمیشن «رنگو» که با بودجه ای برابر با 135 میلیون دلار ساخته شده است، با اکران در بهار سال جاری توانست فروشی برابر با 245 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

«رنگو» به همراه انیمیشن های «گربه چکمه پوش» (Puss in Boots)، «گربه ای در پاریس» (A Cat in Paris) و «چیکو و ریتا» (Chico & Rita)، برای دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن نیز ماه آینده در هشتاد و چهارمین دوره این مراسم سالیانه به رقابت با بکدیگر می پردازند.

انیمیشن «ماجراهای تن‌تن: راز اسب تک شاخ» (The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ نیز در بخش انیمیشن های سینمایی توانست جوایز بهترین جلوه های ویژه (کوین روموند) و بهترین موسیقی (جان ویلیامز) سی و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز «آنی» را از آن خود کند.

شرکت فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» (Paramount Pictures) مسئولیت اکران «ماجراهای تن تن: راز اسب تک شاخ» را برعهده دارد و استیون اسپیلبرگ به همراه پیتر جکسون و کاتلین کندی تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

این انیمیشن سه بعدی براساس مجموعه داستان هایی (Comic Book) از نویسنده ای به نام هرژه ساخته می شود و در این قسمت از «ماجراهای تن تن»، جمی بل نقش خبرنگاری را بازی می کند که با سفر به دور دنیا با آدم های بد و شرور مقابله می کند.

نقش شخصیت منفی این انیمیشن را نیز دنیل کرگ بازی می کند و بازیگران دیگری مانند اندی سرکیس، سایمون پگ، نیک فروست، گد الماله، توبی جونز، ماکنزی کرک از جمله دیگر چهره های سینمایی هستند که در «ماجراهای تن تن: راز اسب تک شاخ» ایفای نقش می کنند.

همچنین استیون موفات (نویسنده فیلمنامه «شرلوک هلمز» (Sherlock Holmes)، ادگار رایت (نویسنده فیلمنامه «اسکات پیلگریم علیه دنیا» (Scott Pilgrim vs. the World)، جو کورنیش، دوگ میرو و کارلو برنارد نیز به طور مشترک فیلمنامه «ماجراهای تن تن: راز اسب تک شاخ» را نوشته اند.

انیمیشن سه بعدی «ماجراهای تن تن: راز اسب تک شاخ» براساس تکنولوژی پیشرفته ساخت انیمیشن های هالیوودی ساخته شده است، به طوری که بازی بازیگران، به صورت دیجیتالی و با استفاده از رایانه های بسیار پیشرفته به انیمیشن تبدیل می شود.

قسمت دوم انیمیشن «پاندای کونگ فو کار» (Kung Fu Panda 2) به کارگردانی جنیفر یو نیز در بخش انیمیشن های سینمایی این دوره از مراسم اهدای جوایز «آنی» توانست جوایز بهترین تولید ویژه، بهترین کارگردانی، بهترین طراحی تولید را دریافت کرد.

جک بلک، آنجلینا جولی و جکی چان به جای شخصیت های «پاندای کونگ فو کار 2» حرف زنده اند و این انیمیشن با اکران در بهار سال جاری توانست فروشی برابر با 665 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

در بخش انیمیشن های تلویزیونی نیز «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) جایزه بهترین انیمیشن این مراسم سالیانه را به خود اختصاص داد.

فهرست اسامی برندگان 2 بخش انیمیشن های سینمایی و تلویزیونی سی و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز «آنی» به شرح زیر است:

بخش انیمیشن های سینمایی:

بهترین انیمیشن: «رنگو»

بهترین تولید ویژه انیمیشن:
«پاندای کونگ فو کار 2»

بهترین انیمیشن کوتاه:
«آدم و سگ» (Adam & Dog) ساخته مینکیو لی

بهترین جلوه های ویژه انیمیشنی: «ماجراهای تن‌تن: راز اسب تک شاخ»

بهترین شخصیت انیمیشنی: جف گیبور، برای انیمیشن «ریو» (Rio)

بهترین طراحی شخصیت:
«رنگو»

بهترین کارگردان انیمیشن های سینمایی: جنیوفر یو، برای ساخت «پاندای کونگ فو کار 2»

بهترین موسیقی:
جان ویلیامز، برای ساخت موسیقی «ماجراهای تن‌تن: راز اسب تک شاخ»

بهترین طراحی تولید: «پاندای کونگ فو کار 2»

بهترین صدا برای یک شخصیت انیمیشن: بیل نایی به عنوان «گراندسانتا» در انیمیشن سینمایی «کریسمس آرتور» (Arthur Christmas)

بهترین فیلمنامه انیمیش سینمایی: جان لوگان، گور وربینسکی و جیمز بیرکیت، برای «رنگو»

بهترین تدوین: کرگ وود، برای «رنگو»

انیمیشن های تلویزیونی:

بهترین کارگردان انیمیشن های تلویزیونی: متیو ناستاک، برای ساخت «سیمپسون‌ها»

بهترین انیمیشن تلویزیونی:
«سیمپسون‌ها»

بهترین فیلمنامه انیمیشن تلویزیونی:
کارولین اومنی، برای «سیمپسون‌ها»

«چگونه اژدهایتان را تربیت کنید» (How to Train Your Dragon) توانسته بود سال گذشته جایزه بهترین انیمیشن سینمایی سی و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز «آنی» را دریافت کند.

برندگان سایر بخش ها

Animated Effects in a Live Action Production

  • Branko Grujcic “Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides”– Industrial Light & Magic
  • Florent Andorra “Transformers: Dark of the Moon” – Industrial Light & Magic
  • Gary Wu “Cowboys & Aliens”– Industrial Light & Magic
  • Lee Uren “Cowboys & Aliens” – Industrial Light & Magic

    Character Animation in a Live Action Production   

    • Andy Arnett “HOP” – Rhythm & Hues, Illumination Entertainment
    • David Lowry “Paul” – Double Negative Visual Effects for Universal Productions/ Relativity Media/Working Title Films/Big Talk Productions
    • Eric Reynolds “Rise of the Planet of the Apes” – 20th Century Fox
    • Mike Hull “Paul” – Double Negative Visual Effects for Universal Productions/Relativity Media/Working Title Films/Big Talk Productions
    • Storyboarding in a Feature Production

      • Bob Logan “Puss in Boots” – DreamWorks Animation
      • Delia Gosman “Rango” – Paramount Pictures & Nickelodeon Movies present A Blind Wink/GK Films Production
      • Gary Graham “Kung Fu Panda 2” – DreamWorks Animation
      • Jeremy Spears “Winnie The Pooh” – Walt Disney Animation Studios
      • Josh Hayes “Rango” – Paramount Pictures & Nickelodeon Movies present A Blind Wink/GK Films Production
      • Kris Pearn “Arthur Christmas” – Sony Pictures Animation, Aardman Animations
      • Nelson Yokota “Gnomeo & Juliet” – Touchstone Pictures
      • Philip Craven “Kung Fu Panda 2” – DreamWorks Animation
      • Scott Morse “Cars 2” – Pixar Animation Studios

 

جام جهان نما(مسابقه فیلم‌های بین‌الملل)

سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌اهدا می‌شود به رشید بوشارب و ژان بر آ برای فیلم " عمر قاتل من است " از کشور فرانسه
سیمرغ بلورین بهترین کارگردان اهدا می‌شود به ماریوس هولست برای فیلم " سلطان جزیرهء شیطان " محصول مشترک کشورهای نروژ، فرانسه، سوئد و لهستان
سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه اهدا می‌شود به رشید بوشارب و اولیویر لورل برای فیلم "رود لندن" محصول مشترک کشورهای فرانسه، الجزایر و انگلستان
دیپلم افتخار بهترین بازیگری اهدا می‌شود به درک تید برای "صدای تیره" از کانادا
دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی یا هنری اهدا می‌شود به علیرضا زرین‌دست (فیلمبردار) برای "ملکه" از ایران


جلوه گاه شرق- سینمای آسیا

سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌اهدا می‌شود به داریوش مهرجویی برای فیلم " نارنجی‌پوش " از کشور ایران
سیمرغ بلورین بهترین کارگردان اهدا می‌شود به بانمی تاکاهاشی برای فیلم "پروندهء هاکامادا" از کشور ژاپن
سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه اهدا می‌شود به جانگ جین برای فیلم " آسمان عشاق " از کشور کره جنوبی
دیپلم افتخار بهترین بازیگری اهدا می‌شود به شیرین یزدان بخش برای "بوسیدن روی ماه" از ایران
دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی یا هنری اهدا می‌شود به جون سونگ دونگ و دونگ جین سونگ (فیلمبردار) برای "11 گل" از چین

سینمای سعادت

سیمرغ بلورین بهترین فیلم اهدا می‌شود به فابین وونیه برای فیلم "آزادگان" از کشور فرانسه
سیمرغ بلورین بهترین کارگردان اهدا می‌شود به اسماعیل فروخی برای فیلم "آزادگان" از کشور فرانسه
سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه اهدا می‌شود به عبدل قدوس الامین برای فیلم " ریسمانی نزدیک تر از رگ " از کشور لبنان
دیپلم افتخار بهترین بازیگری اهدا می‌شود به پریوش نظریه برای "در انتظار معجزه" از ایران
دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی یا هنری اهدا می‌شود به مرتضی هدایی (فیلمبردار) برای "در انتظار معجزه" از ایران


جایزه بین‌المذاهب

جایزه بین‌المذاهب به فیلم نارنجی پوش به کارگردانی "داریوش مهرجویی" اهدا می‌شود.
دیپلم افتخار این بخش به فیلم "روزهای زندگی" به کارگردانی پرویز شیخ طادی اهدا می‌شود.
دیپلم افتخار این بخش به فیلم "یکی می‌خواد باهات حرف بزنه" به کارگردانی "منوچهر هادی" اهدا می‌شود.
دیپلم افتخار این بخش به فیلم "روئیدن در باد" رهبر قنبری " اهدا می‌شود .


جایزه ویژه بیداری اسلامی


بدینوسیله لوح تقدیر جایزه ویژه دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر، به بهترین فیلم با رویکرد بیداری اسلامی به خاطر تصاویر حماسه های معنوی، انسانی و پیوندهای اصیل الهی و تقویت روح ظلم ستیزی و عدالت گستری تقدیم می گردد به فیلم "ریسمانی نزدیک تر از رگ" به تهیه کنندگی علی ضاهر و مرتضی شمسی از کشور لبنان

جایزه ویژه دبیر جشنواره برای بیداری اسلامی اهدا می‌شود به "هجده روز" به کارگردانی ده کارگردان به نام های " شریف ارفاء"، "بلال فدل"، "عباس ابوالحسن"، "شریف البندری"، "عاتف ناشل"، "احمد حلمی"، "ماریام ابواوف"،"احمد عبداله"، "تامر"

جایزه حقوق بشر اسلامی

دیپلم افتخار دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجربرای نمایش فضیلت‌های حقوق بشر اسلامی به فیلم "روزهای زندگی" به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سعید سعدی و سیما فیلم از ایران اهدا می‌شود.

جایزه بیرق طلایی مصطفی عقاد


جایزه "بیرق طلایی" اهدا می‌شود به فیلم "راه بهشت" به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده از ایران

 

 13بازیگر که بیشتر آن‌ها نامزد جوایز اسکار 2012 هستند، با گریم شخصیت‌های منفی دنیای ادبیات و قصه‌های مصور مقابل دوربین الکس براگر عکاس معروف رفته‌اند...

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/IMAGE634636215873260747.jpg


جرج کلونی که با فیلم «فرزندان» نامزد اسکار است، با گریم کاپیتان بلای از مجموعه فیلم‌های «شورش در کشتی بونتی» عکس گرفته است. کلونی گفت از کلاه این شخصیت خوشش می‌آید.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/IMAGE634636215881996762.jpg


براد پیت که برای فیلم «مانیبال» نامزد اسکار شده، با گریم «مَدمَن» (مرد دیوانه) عکس گرفته است. پیت گفت مدل مو او در این عکس‌ها را با الهام از پیتر لوری بازیگر شخصیت اهریمنی فیلم «شاهین مالت» طراحی شده است.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/IMAGE634636215890732778.jpg

 

ژان دوژاردن که برای فیلم سیاه و سفید و صامت «هنرمند» نامزد اسکار شده، با گریم شخصیت «هات‌‌هِد» مقابل دوربین رفته است. او گفت این عکس را با الهام از «گاو خشمگین» مارتین اسکورسیزی انداخته است.

 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/IMAGE634636215899156793.jpg

رایان گاسلینگ بازیگر فیلم‌های «عید مارس» و «بران» به نقش مرد نامرئی. او درباره این شخصیت گفت: «نمی‌دانم او شخصیت منفی است، اما من به این آدم اعتماد ندارم.»

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/IMAGE634636216530333901.jpg

مایکل شانون که سال 2011 فیلم تحسین‌شده «پناه بگیر» را روی پرده سینماها داشت، با گریم «غول» (Tycoon) مقابل دوربین رفت.

باقی تصاویر:

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/78734-0003f0gz.jpg

جسیکا چاستین
 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/glenntheda-violanurse.jpg

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/mia-sexy.jpg

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/11.16/rooney-clockwork.jpg


رونی مارا, پرتقال کوکی

-------------

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 82358
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1