http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/12.15/2011_9_20_8_32_28.jpg

 

با رفع مشکلات پیش‌آمده برای سریال «قهوه تلخ»، سازندگان این سریال ادامه آن را در همان زمان نامعلوم تاریخی می‌سازند.

پس از انتشار نسخه قاچاق سری 26 مجموعه «قهوه تلخ»، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخت ادامه این سریال را به حالت تعلیق درآورد تا تکلیف نسخه قاچاق روشن شود.

پس از گذشت چند ماه سرانجام تکلیف مجموعه «قهوه تلخ» روشن شد و تهیه‌کنندگان مجموعه قصد دارند قسمت‌های جدید این سریال را بسازند. علی‌رغم برخی اخبار منتشر شده مبنی بر پایان «قهوه تلخ» در دو قسمت اخیر، سازندگان آن قصد دارند داستان را به روال قبل ادامه دهند.

همچنین سازندگان این مجموعه، از رفتن به آینده پشیمان شدند و قرار است در سری 26 و 27فقط داستان در زمان حال روایت شود و دوباره اهالی «قهوه تلخ» به دربار خودشان برگردند.

در حال حاضر سری 26 که نسخه قاچاق آن توزیع شد، به همراه سری 27آماده است و بناست تا پیش از آغاز سال نو وارد بازار شود.

سعید رجبی فروتن مدیر کل دفتر همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی در‌این‌باره گفت: «خوشبختانه با پی‌گیری‌های انجام شده عاملان نسخه قاچاق سری 26قهوه تلخ شناسایی و محاکمه شدند. این اتفاق در حالی بود که هیچ‌کدام از عوامل سازنده این مجموعه در این رویداد دخالتی نداشتند.»

وی ادامه داد: «در حال حاضر سازندگان این مجموعه با توجه به داشتن پروانه ساخت می‌توانند ادامه کار را بسازند و به منظور بازبینی در اختیار ما قرار دهند.»

رجبی فروتن گفت: «سازندگان «قهوه تلخ» مشکلی برای ادامه کار ندارند و می‌توانند به روال سابق به کار خود ادامه دهند.»
ادامه سریال «قهوه تلخ» در حالی ساخته می‌شود که بسیاری از بازیگران به دلیل فاصله ایجادشده میان تولید قسمت‌ها با پروژه خداحافظی کرده‌اند و مشغول به کار در دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی شده‌اند.

 1 - جان کارتر : یک فیلم اکشن و تخیلی که جمعا 250 میلیون دلار والت دیزنی هزینش کرده است ، قرار است نهم مارس اکران شود .

فیلمی که نویسنده و کارگردانش اندرو استانتون است که سابقه درخشانی در زمینه انیمیشن سازی دارد ،پویانمایی هایی نظیر (وال ای - داستان اسباب بازی - در جستجوی نمو ) ساخته اوست و توانسته دو اسکار را نصیب خودش کند.

حال باید دید در زمینه فیلمسازی هم موفق  است یا نه.

داستان این فیلم چیزی شبیه آواتار است با این تفاوت که داستان در سیاره آشناتر به نام مریخ می گذرد.

John Carter Poster

دانلود تریلر فیلم

2 - بازی های هانگر : فیلمی به نویسندگی و کارگردانی گری راس نویسنده قهاری که تابحال نامزد 4 جایزه اسکار شده است.

این فیلم برگرفته از رمانی بسیار معروف است، که گفته میشود  بسان فیلمهایی که از همچنین رمان های پرفروش ساخته میشود ( هری پاتر ، گرگ و میش ) بتواند در گیشه موفق باشد.

این فیلم هم مانند دو اثر مذکور از بازیگران نوجوان بهره می برد .

The Hunger Games Poster

دانلود تریلر

پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : هیراد

 000.jpg

0000.jpg


001_2012-02-29.jpg


002_2012-02-29.jpg


003_2012-02-29.jpg


 




006.jpg


007.jpg


008.jpg



 


014.jpg




 


018.jpg


 




012_2012-02-29.jpg

 

-----------------------------

 

 سایت slate که به طور کامل مراسم اسکار رو پوشش میداد بهترین سخنرانی مراسم 2012 رو اعلام کرد که طی آن اصغر فرهادی برای سخنرانی زیبایش راجع مسائل جهان به عنوان بهترین سخنرانی مراسم اسکار برگزیده شد

2_2012-02-28-2.jpg



اصغر فرهادی در متن سخنرانی خود گفت :
ایرانیان بسیارى در سرتاسر جهان در حال تماشاى این لحظه‌اند و گمان دارم خوشحالند. نه فقط به خاطر یک جایزه‌ مهم یا یک فیلم یا یک فیلمساز. آن‌ها خوشحالند چون در روزهایى که سخن از جنگ، تهدید، و خشونت میان سیاستمداران در تبادل است نام کشورشان ایران از دریچه‌ باشکوه فرهنگ به زبان مى‌آید. فرهنگى غنى و کهن که زیرگرد و غبار سیاست پنهان مانده. من با افتخار این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم مى‌کنم. مردمى که به همه‌ فرهنگ‌ها و تمدن‌ها احترام مى‌گذارند و از دشمنى کردن و کینه ورزیدن بیزارند.

 

 

برندگان جوایز اسكار 2012 امروز با اشك و خنده، فریاد و شادی، بغض‌های ناشی از خوشحالی باورنكردنی به ابراز احساسات نسبت به كسب معروف‌ترین جایزه‌ی سینمایی جهان پرداختند.

كسب جایزه‌ی اسكار حتی اگر به دفعات برای یك سینماگر اتفاق بیفتد، باز هم برای او تازگی خواهد داشت. «مریل استریپ»، بازیگر سرشناس هالیوود این حقیقت را امروز به اثبات رساند.

وی كه برای هفدهمین‌بار نامزد جایزه‌ی اسكار شده بود و پیش از این دوبار سابقه‌ی حضور بر روی سن و دریافت جایزه را داشت، امروز با چشمانی اشك‌بار اسكار خود را دریافت كرد.

وی پس از كسب اسكار گفت: فكر می‌كردم خیلی پا به سن گذاشته و پیر باشم، اما وقتی اسم من را صدا كردند، احساس كردم باردیگر یك كودك هستم. همانطور كه اولین باری كه اسكار گرفتم یك كودك بودم. (با خنده) حتی دو نامزد دیگر این جایزه آن زمان متولد نیز نشده بودند. اصلا نگران این نبودم كه شاید این جایزه را نبرم، چون در زندگی خودم را آماده‌ی هر اتفاقی كرده‌ام.

«اوكتاویا اسپنسر»، بازیگر سیاه‌پوست و احساساتی فیلم «خدمتکار» اسكار بهترین بازیگر مكمل نقش زن را دریافت كرد. اشك‌های شوق او حتی به روی سن هم نرسید و به محض آنكه نام او خوانده شد، وی شروع به گریه كرد. «اسپنسر» پس از دریافت جایزه‌اش گفت: از شدت هیجان نمی‌دانم چه بگویم از خانواده‌ام واقعا ممنونم. این یك حقیقت است كه من یك چهره جذاب در هالیوود نیستم، اما از آكادمی اسكار متشكرم كه مرا شایسته‌ی دریافت این جایزه دانست. می‌خواهم تهیه‌كننده شوم و علاوه‌بر بازی در مقابل دوربین، در پشت صحنه نیز فعالیت داشته باشم.

«كریستوفر پلامر» در سن 82 سالگی جایزه‌ی اسكار بهترین بازیگر نقش مكمل مرد را برای فیلم «آغازكنندگان» دریافت كرد. وی كه سنجاق منقش به پرچم كانادا را بر روی كت خود نصب كرده بود، گفت: نمی‌دانم پیرترین برنده‌ی جایزه اسكار بودن چه احساسی دارد. چارلی چاپلین هم در سن 83 سالگی اسكار افتخاری دریافت كرد و فكر می‌كنم او هم احساسی شبیه من داشته بود. من از زمانی كه از مادر متولد شدم فكر سخنرانی دریافت جوایز اسكار را در ذهن داشتم.

«فیلیپ استكتون»، برنده‌ی جایزه اسكار بهترین تدوین صدا برای فیلم «هوگو» گفت: وقتی شما با اسكورسیزی كار می‌كنید همیشه این شانس را دارید كه نامزد جایزه‌ی اسكار شوید. ما در فیلم «جزیره شاتر» نیز با اسكورسیزی همكاری داشتیم و فكر می‌كنم اگر زمان مناسبی اكران می‌شد نامزد اسكار می‌شدیم. از اسكورسیزی ممنون هستم و چه همكاری لذت بخشی بود كار با او.

«مارك كوریر»، برنده‌ی اسكار بهترین چهره‌پردازی برای «بانوی آهنین» گفت: از آكادمی اسكار و همكارانم در این فیلم تشكر می‌كنم. بدون آنها نمی‌توانستم اینجا بایستم. از «مریل استریپ» فوق‌العاده ممنون هستم. رویایم به حقیقت پیوست. من 25 سال در این حرفه فعالیت داشتم و زمان بسیاری طول كشید كه این جایزه را كسب كنم. شنیده بودم كه این جایزه را سینماگران گرفته‌اند و به آن افتخار كرده‌اند.

«ژان دوژاردین»، بازیگر فیلم «هنرمند» كه جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد را دریافت كرد، در سخنرانی خود فریاد می‌زد و از همه تشكر می‌كرد تا تمام احساسات غیرقابل كنترل خود را بروز دهد. كسب جوایز بهترین بازیگر مرد در جشنواره‌ی كن، گلدن گلوب، بافتا و سزار نیز او را برای دریافت اسكار آرام نكرده بود.

«دوژاردین» پس از دریافت اسكار گفت: مانند همه‌ی برندگان اسكار از آكادمی متشكر هستم. در مراسم سال 1925 مجری به نام «بیلی كریستال» نبود. در آن زمان قیمت بلیت مراسم پنج دلار بود و فقط 50 دقیقه به طول انجامید. بسیاری از شما سینماگران الهام‌بخش من بوده‌اید و برای این جایزه‌ی باورنكردنی از همه سپاسگزار هستم.

------------------------

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
پيوندها
 
GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 17:45 ::  نويسنده : هیراد

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/12.27/13901226000187_PhotoA.jpg

 

ریکاردو دمونترول فیلم‌ساز سرشناس سینمای آمریکای لاتین خود را آماده کارگردانی یک فیلم آینده‌نگرانه به نام «تولد دوباره زورو» است.

تهیه‌کننده فیلم این فیلم‌ساز اهل پرو، کمپانی فوکس قرن بیستم است و این فیلم،به احیای مجموعه فیلم ماجراجویانه «زورو» می‌پردازد.

به نوشته رسانه‌های گروهی، «تولد دوباره زورو» به گونه‌ای قصه کلاسیک زورو را احیا می‌کند که امکان تولید قسمت‌های مختلف آن باشد.

گفته می‌شود گائل گارسیا برنال بازیگر مطرح مکزیکی و سینمای آمریکای لاتین، در نسخه دوباره‌سازی شده «زورو» نقش این ابرقهرمان نقابدار را بازی می‌کند.

در قصه نسخه جدید، کاراکتر زورو که قصد انتقام‌گیری دارد، در یک ایفای جدید و پس از یک جنگ ویرانگر بین‌المللی قصد انجام کارهای خود را دارد.

در این فیلم، زورو با یک نیروی شیطانی که حاکم یک حکومت مستبد است، به مبارزه برمی‌خیزد.

فیلم‌نامه زوروی جدید را تیم دو نفره لی شیپمان و برایان مک گریوی نوشته‌اند و بازنویسی نهایی را ریکاردو د‌مونترول روی آن انجام می‌دهد.

«زورو» یک ابرقهرمان کمیک استریپی کلاسیک است که با هویتی دوگانه در یک روستا زندگی و از اهالی دهکده در مقابل ظلم حاکم حمایت می‌کند.

او که یک نجیب‌زاده مهربان و ثروتمند است، در ایام خطر نقابی به چهره زده و شنلی سیاه به تن می‌کند و اسبی مطیع دارد.

این قصه حدود پنجاه سال قبل تبدیل به یک مجموعه بسیار موفق تلویزیونی درآمد که در دهه شصت میلادی در چندین فصل به روی آنتن رفت.

حدود پانزده سال قبل نسخه سینمایی این قصه با بازی «آنتونیو باندراس» تولید و اکران عمومی شد. فروش بالای فیلم باعث تولید قسمت دوم آن هم شد. اما این قسمت نتوانست فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها کند و همین نکته، باعث بایگانی شدن پرونده تولید این مجموعه فیلم شد.

کمپانی فوکس بیستم در تدارک تولید نسخه‌ای از قصه «زورو» است که بتواند آن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار سینمایی کند.

 جانی دپ در فیلم «رنجر تنها» نقش یک سرخپوست بازی می‌کند.

«رنجر تنها» را گور وربینسکی می‌سازد که پیشتر در انیمیشن بلند «رنگو» و مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» با جانی دپ همکار بود.

دپ در این فیلم که بازساری یک فیلم کلاسیک است، نقش شخصیت تونتو را بازی می‌کند و با هلنا بونهام کارتر و تام ویلکینسن همبازی است.
 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/12.22/IMAGE634670784617246158.jpg


فیلم با بودجه 215 میلیون دلاری ساخته می‌شود. این فیلم ابتدا قرار بود پاییز امسال کلید بخورد، اما فیلمبرداری به خاطر مشکلات مربوط به بودجه به تعویق افتاد.

«رنجر تنها» تولید استودیو دیسنی است و سال 2013 روانه سینماها می‌شود.

دپ سه بار برای فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه»، «در جستجوی نورلند» و «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت» نامزد دریافت جایزه اسکار بوده است.

او سال 2011 فیلم «دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه» را روی پرده سینماها داشت.

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/12.02/IMAGE634376823245937500.jpg

تعجب نکنید این را ارزشمندترین لیست سینمایی جهان یعنی Metacritic اعلام کرد. (معمولا لینک و نمرات موجود در این سایت را علاوه بر صفحه آن، می توانید در صفحه هر فیلم در IMDB در کنار پوستر آن در بالای صفحه مشاهده نمایید)

این سایت که به میانگین نمرات منتقدان ، روزنامه ها و مجلات استناد می کند، فیلم جدایی نادر از سیمین شاهکار اصغر فرهادی را در رتبه نهمین فیلم برتر تاریخ سینما قرار داد.

در این لیست که بسیار معتبرتر از لیست سایت IMDb است فیلم پدرخوانده با بیشترین آرا در رتبه اول است

پدر خوانده با دریافت نمره 100/100 از


The New York Times: Vincent Canby
Los Angeles Times: Kenneth Turan
Chicago Sun-Times: Roger Ebert
San Francisco Chronicle: Edward Guthmann
Washington Post: Desson Thomson
Chicago Tribune: Michael Wilmington
ReelViews: James Berardinelli
San Francisco Examiner
TV Guide

و نمره 80/100 از
Variety

به جایگه اول تکیه زده

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/250/2-The-Godfather/29-The-Godfather.jpg


و بعد از آن فیلم های


Lawrence of Arabia 100/100
The Wizard of Oz 100/100
Metropolis 98/100
Pan's Labyrinth 98/100
Dr. Strangelove 96/100
Ratatouille 96/100
Modern Times 96/100
95/100 A Separation (جدایی نادر از سیمین)
WALL·E 94/100

قرار دارند.

ASeparationCover.jpg


فیلم جدایی نادر از سیمین با میانگین نمره 95/100 در رتبه نهم است که این رتبه شاید فقط در آینده تهدید شود زیرا فیلم های گذشته نمرات ثابت خود را گرفته اند


جدایی با دریافت نمره 100/100 از


Los Angeles Times: Kenneth Turan
USA Today: Claudia Puig
Wall Street Journal: Joe Morgenstern
Entertainment Weekly: Owen Gleiberman
San Francisco Chronicle: Amy Biancolli
Chicago Sun-Times: Roger Ebert
Boston Globe: Wesley Morris

و دریافت 90/100 از

Variety

88/100 از

Rolling Stone: Peter Travers

80/100 از

The New York Times: A.O. Scott

با میانگین 95/100 به جایگاه نهم رسید

این افتخار بزرگ رو به تمام ایرانیان جهان تبریک می گویم

شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 22:12 ::  نويسنده : هیراد

 در سال 2012 با سیلی از فیلمهای زیبا و دیدنی مواجه ایم.در این میان ژانر ترسناک از محبوبیت خاصی برخوردار است.با هم نگاهی داریم بر 10 فیلم ترسناک محبوب سال 2012 (البته بعضی از عناوین زیر، تا این تاریخ به اکران رسیده اند)

 

1
The Woman in Black

new-woman-in-black-poster.jpg


 

2
Underworld: Awakening
Underworld-Awakening-Official-Poster_2012-03-05.jpg




3
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
abraham-lincoln-vampire-hunter-20111214064243446_2012-03-05.jpg



 

4
Prometheus
Prometheus-2012-Movie.jpg



5
The Devil Inside
devilinsideredbandtrailer.jpg


6
Dark Shadows
dark_shadows_2012_5457_poster.jpg



7
Resident Evil: Retribution
Resident-Evil-Retribution-poster.jpg



8
Playback
playback.jpg



9
World War Z
World_War_Z.jpg




10
Rogue River
roguerivers.jpg
رتبه فیلم آخر هفته کل تعداد هفته
1 Dr. Seuss' The Lorax  $70.2M $70.2M 1
2 Project X  $21.1M $21.1M 1
3 Act of Valor  $13.6M $45.1M 2
4 Safe House  $7.39M $108M 4
5 Good Deeds  $7.05M $25.8M 2
6 Journey 2: The Mysterious Island  $6.55M $85.2M 4
7 The Vow  $6.01M $112M 4
8 This Means War $5.56M $41.4M 3
9 Ghost Rider: Spirit of Vengeance  $4.65M $44.8M 3
10 Wanderlust  $3.84M $12.5M 2
 

 

 



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 82348
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1