GreeCH
محفلی برای بحث و گفتگو درباره فیلمهای روز دنیا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/3.05/13910115000197_PhotoA.jpg

 

موفقیت کلان «آوانجرز» و استقبال بالای تماشاگران از آن، کمپانی والت‌دیزنی و شرکت انتشاراتی مارول را در امر تولید فیلم ابرقهرمانانه «مرد تک تیرانداز» مصمم‌تر کرده است.

کاراکتر «مرد تک‌تیرانداز» که برای نخستین بار در «آونجرز» خود را به تماشاگران سینما نشان داد، توسط «جرمی رنر» بازی شد.

این کاراکتر در کنار شش شخصیت ابرقهرمان دیگر با دشمنان کره زمین که قصد نابودی آن را داشتند مبارزه کرد و موفق شد.

«مرد تک تیرانداز» یکی از بی‌شمار کاراکترهای ابرقهرمان قصه‌های کمیک استریپی شرکت مارول است که هنوز به صورت یک شخصیت مستقل در هیچ فیلم سینمایی ظاهر نشده است.

با معرفی این کاراکتر در «آونجرز» و استقبال تماشاگران از هویت و ماجراجویی‌های وی، کمپانی والت دیزنی و شرکت مارول هم قصد تولید نسخه سینمایی مستقل ماجراجویی‌های او را دارند.

«مرد تک تیرانداز» هم مثل بقیه کاراکترهای ابرقهرمان قصه‌های کمیک استریپی هویتی دوگانه دارد. او در حالت عادی، مردی معمولی به نام کلینت بارتون است که در زمان خطر و اضطرار تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود.

تخصص این ابرقهرمان در کار او با تیر و کمان است و نشانه‌گیری دقیقی دارد. فرق او با بقیه ابرقهرمان‌ها در باستانی و کهن‌ بودن هویت این ابرقهرمان است.

«جرمی رنر» مشتاق بازی در نسخه مستقل سینمایی «مرد تک‌تیرانداز» است ولی تهیه‌کنندگان فیلم هنوز زمان دقیق شروع کار تولید آن را اعلام نکرده‌اند.

این اولین نقش ابرقهرمانانه جرمی ‌رنر است. او قبل از این بازیگر تعدادی فیلم مستقل و غیرمتعارف سینمایی بوده است.

وی پس از نامزد شدن برای دریافت اسکار برای درام ضد جنگ گنجه درد «2008» تبدیل به یک چهره مطرح سینما شد.

رنر که سال قبل «ماموریت غیرممکن 4» را روی پرده سینماها داشت، امسال قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم «بورن» با نام «میراث بورن» را اکران عمومی خواهد کرد.

این فیلم احیای این مجموعه فیلم است و رنر در آن جایگزین مت دیمون شده و به جای او نقش اصلی را بازی می‌کند.

چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : هیراد

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/2.20/hafez-02-_caffecinema.com_.jpg

 

در حالي كه سري تازه قلب يخي قرار است به زودي به كارگرداني سامان مقدم كليد بخورد آخرين اخبار حاكي از حضور يك جمع بي سابقه از ستاره هاي سينماي ايران در اين مجموعه است. در حالي كه پيش از اين خبر حضور هديه تهراني در اين سريال منتشر شده بود. اخبار رسيده به ما حاكي از اين است كه مهران مديري هم با سازندگان قلب يخي براي حضور در اين سريال به توافق رسيده. اين در حالي است كه توزيع مجموعه قهوه تلخ مجددا آغاز شده و بايد ديد سازندگان اين سريال چطور با حضور ستاره شان در سريال رقيب كنار مي آيند. شنيده ها همچنين حاكي از حضور چند چهره مطرح ديگر در اين مجموعه است؛ شاید رضا عطاران هم پس از مدت‌ها با مهران مدیری همبازی شود. 

چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : هیراد

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/2.20/IMAGE634397601421093750.jpg

 

آرنولد شوارتزنگر، بازيگر محبوب فيلم هاي اکشن و فرماندار سابق ايالت کاليفرنيا با بازي در فيلم سينمايي «دَه» بار ديگر به دنياي سينماي اکشن باز مي‌گردد.

آرنولد شوارتزنگر، بازيگر محبوب فيلم هاي اکشن برجسته اي مانند «نابودگر» (The Terminator)، «غارتگر» (Predator)، «پايان روزها» (Total Recall) و فرماندار سابق ايالت کارليفرنيا، پس از سال ها دوري از سينما، با بازي در فيلم سينمايي «دَه» (Ten) بار ديگر به دنياي سينماي اکشن باز مي‌گردد. (البته ایشان چند حضور جزئی طی سال گذشته در برخی فیلم های داشته است که به زودی به نمایش در خواهند آمد)

بنابر گزارش پايگاه اطلاع رساني هاليوود ريپورتر، اسکيپ وودز فيلمنامه «دَه» را مي نويسد و ديويد آير نيز کارگردان اين فيلم سينمايي است.

همچنين بيل بلاک از شرکت فيلمسازي «کيو آي دي اينترنشنال» ، پل هانسون، جو راثريال پالاک پاتال و ال رودي تهيه کنندگان «دَه» هستند و شرکت فيلمسازي «اپن رود فيلمز» نيز مسئوليت اکران اين فيلم سينمايي اکشن را در سينماهاي آمريکاي شمال برعهده دارد.

مسئولان سازنده «دَه» پيش از اينکه با آرنولد شوارتزنگر قرارداد امضا کنند، با بروس ويليس مذاکره کرده بودند، اما ويليس به دليل مشغله زياد از بازي در اين پروژه کناره‌گيري کرد.

آرنولد شوارتزنگر که در سال جاري با ايفاي نقش در قسمت دوم فيلم سينمايي «بي‌مصرف‌ها» (The Expendables 2) از روز 17 اوت (27 مرداد) روي پرده سينماهاي سراسر جهان مي رود، در حال حاضر مشغول بازي در فيلم سينمايي «آرامگاه» (The Tomb) است.

همچنين اين بازيگر مطرح فيلم هاي اکشن به تازگي بازي در فيلم سينمايي «آخرين مقاومت» (The Last Stand) را نيز به پايان برده است. «آخرين مقاومت» در سال 2013 ميلادي روي پرده سينماها مي رود.

فيلمنامه «آخرين مقاومت» را اندرو کناور مي نويسد و شوارتزنگر در اين فيلم سينمايي نقش کلانتر شهر کوچکي را بازي مي کند که در برابر فرار يکي از بزرگترين قاچاقچيان مواد مخدر از مرزهاي مکزيک مقاومت مي کند.

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/2.17/IMAGE634588788955928650.jpg

 

«جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی در پنجاه و ششمین دوره جوایز دیوید دی دوناتلو برنده جایزه شد.

مراسم این دوره جوایز دیوید دی دوناتلو که از آن به عنوان معادل ایتالیایی اسکار یاد می‌شود، روز جمعه در رم برگزار شد و فیلم برنده اسکار اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم خارج اتحادیه اروپا را دریافت کرد.

«راندن» به کارگردانی نیکلاس ویندینگ رفن، «هوگو» مارتین اسکورسیزی، «عید مارس» جرج کلونی و «درخت زندگی» ترنس مالیک دیگر نامزدهای جایزه این بخش بودند.

در همین حال، «سزار باید بمیرد» به کارگردانی پائولو و ویتوریو تاویانی برادران فیلمساز ایتالیایی با دریافت پنج جایزه پیروز اصلی جوایز دیوید دی دوناتلو 2012 شد.

این فیلم که فوریه پیش جایزه خرس طلای جشنواره برلین را گرفت، جوایز دیوید دی دوناتلو بهترین فیلم، کارگردان، تهیه‌کننده، تدوین و صدا را برد.

«سزار باید بمیرد» درباره زندانیانی یک زندان در ایتالیاست که تراژدی «جولیوس سزار» اثر ویلیام شکسپیر را به صحنه می‌برند. برادران تاویانی برای پنجمین بار جایزه دیوید دی دوناتلو را دریافت کردند.

«سزار باید بمیرد» برای دریافت جایزه بهترین فیلم بر دیگر پیشتازان نامزدهای جوایز دیوید دی دوناتلو از جمله «داستان یک قتل عام» ساخته مارکو تولیو جوردانا، «ما یک پاپ داریم» نانی مورتی و «این جا باید باشد» پائولو سورنتینو پیروز شد.

فیلم انگلیسی‌زبان «این جا باید باشد» با بازی شان پن جوایز بهترین فیلمنامه، فیلمبرداری، موسیقی، ترانه، چهره‌پردازی و مو را برد.

میشل پیکولی برای «ما یک پاپ داریم» جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفت. این فیلم جوایز بهترین طراحی صحنه و طراحی لباس را هم دریافت کرد.

«داستان یک قتل عام» در بخش‌های بهترین بازیگر زن مکمل (میشلا سسون)، بازیگر مرد مکمل (پی‌یر فرانچسکو فاوینو) و جلوه‌های ویژه پیروز شد و جایزه بهترین بازیگر زن به ژائو تائو برای «Io Sono Lì» رسید.

فرانچسکو برونی برای «Scialla!» جایزه بهترین فیلمساز اول را گرفت. جایزه بهترین فیلم اتحادیه اروپا نیز به «تسخیرناپذیر» ساخته اریک تولدانو و اولیویه ناکاشه اعطاء شد.

لیلیانا کاوانی کارگردان فیلم‌هایی چون «نگهبان شب» و «فرانچسکو» جایزه دیوید دی دوناتلو یک عمر دستاورد را دریافت کرد.

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/Avengers/The-Avengers.jpg

«انتقام جویان» با فروش باور نکردنی آخر هفته (از پنج شنبه تا یکشنبه) به میزان 200.3 میلیون دلار( کمپانی دیزنی اعلام کرد فروش «انتقام جویان» از آنچه که اعلام شده بیشتر است، این فیلم در حقیقت 207.4 میلیون دلار فروش کرده است)، رکورد پرفروش ترین افتتاحیه تاریخ سینما را از آن خود کردند و پادشاه جدید فروش افتتاحیه سینما نام گرفتند.

به گزارش نقد فارسی از پایگاه IMDB، این فیلم همچنین نخستین فیلم تاریخ سینما نام گرفت که در کمتر از 3 روز توانست رقم فروش 200 میلیون دلار را رد کند. «انتقام جویان» با فروشی معادل 38.2میلیون دلار بیشتر از فروش افتتاحیه قسمت آخر هری پاتر، با اقتدار آن را زیر پای خود له کرد.

جالب آنکه مسئولین بازاریابی فیلم مدعی شده اند که در اکثر ساعات 3 روز پایانی آخر هفته، هیچ گونه صندلی خالی برای فروش بلیط این فیلم وجود نداشته و در صورت تخصیص سینماهای بیشتر به این فیلم، این رقم از آنچه که هم اکنون شاهد هستیم بیشتر می شد.

«مسابقات کشتار» و «انتقام جویان» دو فیلم بسیار پر فروش ابتدای سال 2012 بودند. به نظر می رسد سال 2012، رکورد میزان فروش کل در تاریخ سینماهای جهان را خواهد شکاند.

بنابر اعلام دیزنی، «انتقام جویان» در جمعه شب رقمی معادل 80.8 میلیون دلار، شنبه 69.5 میلیون دلار و یکشنبه 57 میلیون دلار فروش داشته است.

بدین ترتیب فیلم جاش ودوم (کارگردان فیلم) به عنوان نخستین فیلم تاریخ سینما معرفی شد که طی دو روز رقم 150 میلیون دلار و طی سه روز رقم 200 میلیون دلار را رد کرده است.

کمتر کسی از ابتدا می توانست حدس بزند «انتقام جویان» علاوه بر دستیابی به تحسین منتقدان، به رکورد باورنکردنی افتتاحیه 200 میلیون دلار دست یابد. آیا به نظر شما، این رکورد، توسط «شوالیه تاریکی بر می خیزد» شکسته خواهد شد یا خیر؟ آیا سال 2012 رکورد فروش سال را خواهد شکاند؟

در بین رکورداران فروش افتتاحیه بعد از انتقام جویان ( 207م) و هری پاتر ( 169م) ، شوالیه تاریکی با فروش 158 میلیون قرار دارد که در عرض چهار هفته فروش خود را به 442م رسانیده است.

 

thumb3.jpg

 اسامی فیلم‌ها و برنامه‌های بخش رسمی این دوره جشنواره کان دیشب در یک کنفرانس خبری در پاریس با حضور ژیل ژاکوب رئیس و تی‌یری فرمو مدیر عامل جشنواره کان اعلام شد.


فیلم سینمایی «مثل یک عاشق» به کارگردانی عباس کیارستمی یکی از 22 فیلم بخش مسابقه اصلی شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم کان است.

به گزارش ورایتی فهرست فیلم‌های بخش رسمی این دوره جشنواره کان به شرح زیر است:

فیلم افتتاحیه

«قلمرو طلوع ماه»، وس اندرسن

بخش مسابقه

«عشق»، میشائل هانکه
«سهم فرشتگان»، کن لوچ
«Baad el mawkeaa»، یسری نصرالله
«آن طرف تپه‌ها»، کریستیان مونگیو
«کاسموپلیس»، دیوید کراننبرگ
«Holy Motors»، لیوس کاراکس
«شکار»، توماس وینتربرگ
«آن‌ها را با ملایمت بکش»، اندرو دامینیک
«در کشور دیگر»، هونگ سانگ-سو
«در مه»، سرگئی لوزنیتسا
«بی‌قانون»، جان هیلکوت
«مثل یک عاشق»، عباس کیارستمی
«گِل»، جف نیکولز
«در جاده»، والتر سالس
«گزارشگر»، لی دانیلز
«Paradies: Liebe»، اولریش سیدی
«Post tenebras lux»، کارلوس ریگاداس
«واقعیت»، ماتئو گارونه
«زنگ و استخوان»، ژاک اودیار
«طعم پول»، ایم سانگ-سو
«هنوز هیچی ندیده‌ای» آلن رنه

بخش خارج از مسابقه

«همینگوی و گلهورن»، فیلیپ کافمن
«ماداگاسکار 3»، اریک دارنل، تام مگراث و کنراد ورنون
«من و تو»، برناردو برتولوچی

بخش نوعی نگاه

«هفت روز در هاوانا»، بنیچیو دل تورو، پابلو تراپرو، خولیو مودم، الیا سلیمان، خوان کارلوس تابیو، گاسپار نوا، لورن کانته
«25 نوامبر روزی که او سرنوشت خود را انتخاب کرد»، کوجی واکاماتسو
«Antiviral»، براندون کراننبرگ
«Beasts of the Southern Wild»، بن زیتلین
«اعتراف یک فرزند قرن»، سیلوی ورید
«Despues de Lucia»، میشل فرانکو
«قایقران»، موسی توره
«La Playa»، خوان آندرس آرانگو
«به هر حال لورنس»، خاویر دولان
«شب بزرگ»، بنوا دلپین و گوستا کرورن
«اسب‌های خدا»، نبیل آیوش
«دوست داشتن بدون دلیل»، یواکیم لافوسه
«خانم دوست‌داشتنی»، آشیم آلووالیا
«معما»، لو یه
«دانش‌آموز»، دارژان عمربایف
«سه دنیا»، کاترین کورسینی
«فیل سفید»، پابلو تراپرو


بخش نمایش‌های نیمه‌شب

«دراکولا سه‌بعدی»، داریو آرجنتو
«افسانه عشق و صداقت»، تاکشی میکه

فیلمسازان برگزیده بخش بهترین فیلم کوتاه نیز انتخاب شداند

جان پیره داردنه رئیس هیئت داوران انتخاب بهترین فیلم کوتاه از میان 4500 فیلمساز از سراسر جهان ده فیلمساز را به عنوان برگزیده به جشنواره راه داد. طی این انتخابات فیلمسازانی چون:

Alvaro APONTE-CENTENO از پرتوریکو
Eicke BETTINGA از آلمان
Mohamed BOUROKBA از فرانسه
Bassam CHEKHES از Syria
Grainger DAVID از آمریکا
Zia MANDIVWALLA از نیوزیلند
Chloé ROBICHAUD از کانادا
Michael SPICCIA از استرالیا
Emilie VERHAMME از بلژیک
L.Rezan YESILBAS از ترکیه
انتخاب شداند.

- همچنین بنیاد Cinéfondation که برای همایت از فیلمسازان جوان از سال 1998 شروع به کار کرده 15 فیلمساز برگزیده خود را اعلام کرد.
Pascale ABOU JAMRA از لبنان
Shoichi AKINO از ژاپن
Arthur CAHN از فرانسه
Morten HELGELAND از دنمارک
Michal HOGENAUER از چک
Leni HUYGHE از بلژیک
Cristi IFTIME از رمانی
Taisia IGUMENTSEVA از روسیه
Piero MESSINA از ایتالیا
Miguel Angel MOULET از کوبا
Meryl O'CONNOR از آمریکا
Timothy RECKART از انگلستان
Matthew James REILLY از آمریکا
Eti TSICKO از اسرائیل
Eduardo WILLIAMS از آرژانتین
 

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.30/128932.jpg

 

آنجلینا جولی و براد پیت برای بازی در فیلم جدید The Counsellor' دوباره به هم پیوستند.

بازیگر فیلم «مانی بال» برای بازی در بخشی از فیلم ریدلی اسکات به نام The Counsellor مذاکره کرده است. ما او را در این فیلم با شریک زندگی اش یعنی آنجلینا جولی خواهیم دید. آنها اولین بار در فیلم خانم و آقای اسمیت با هم بازی کردند و از آن زمان تابحال با یکدیگر زندگی کرده و از شش فرزندشان نگهداری می‌کنند.

خاویر باردم نیز برای بازی در این فیلم صحبت کرده است.

مایل فاسبندر بازیگر فیلم Prometheus نیز از پیش نامش برای بازی در فیلم بر سر زبان ها بوده است.

این فیلم داستان وکیلی محترم را روایت می‌کند که در درگیر پروژه های مواد مخدر می‌شود. گفته شده داستان آن به فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» شباهت دارد.

فیلمبرداری فیلم قرار است تابستان در اروپا شروع شود و یکی از اتفاقات نادر در زندگی آنجلینا جولی و براد پیت می‌باشد چرا آنها مدتهاست به ندرت هم زمان به کار بازیگری می‌پردازند.

براد پیت سال پیش در مورد کار مشترک با آنجلینا گفت: ما نمی‌خواهیم خودمان را تکرار کنیم، اما دوست داریم این کار را بکنیم منتها اکنون شرایطش نیست چونکه نگهداری از فرزندان برعهده هر دوی ماست و ما به صورت یک درمیان کار می‌کنیم. به این شکل که زمانی که یک نفر از ما در مرخصی است دیگری بازی در یک فیلم را قبول می‌کند.

جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:قهوه تلخ, :: 12:53 ::  نويسنده : هیراد

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.30/a0681757.jpg

 

توزیع سری جدید «قهوه تلخ» از روز 10 اردیبهشت آغاز می‌شود و مثل سابق هر هفته سه قسمت از کار توزیع خواهد شد.

روز گذشته - 29 فروردین‌ماه- تمام عوامل این مجموعه شامل بازیگران و عوامل تولید، در لوکیشن این سریال گرد هم آمدند و با انجام برنامه‌ریزی و تنظیم مجدد قراردادها، گام اول تولید ادامه این سریال را برداشتند.

در حال حاضرخشایار الوند و امیرمهدی ژوله در حال نگارش ادامه داستان قهوه تلخ هستند و هنوز مشخص نیست این داستان در چند قسمت به پایان برسد. تصویربرداری نیز هفته آینده با حضور همان بازیگرانی که پیش از این در سریال حضور داشتند، و از کاخ آغاز خواهد شد.

مجموعه قهوه تلخ از 23 شهریور 1389 در بسته‌بندی‌های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد اما در پایان مجموعه بیست و پنجم سریال مهران مدیری کارگردان سریال در ویدیویی پیش از فیلم ضمن سپاسگزاری از مردم به خاطر همراهی ایشان از آنان خواست که تا یک ماه دیگر منتظر سری جدید مجموعه با حال و هوای جدیدتری باشند وی دلیل آن را یکنواخت شدن قهوه تلخ خواند. اما پس از گذشت چندماه وعده مهران مدیری تحقق نیافت و مجموعه 26 به صورت قاچاق به بازار آمد.


در تاریخ 24 آذر 1390 پیام کوتاهی از طرف قهوه تلخ به شرکت کنندگان قرعه کشی مبنی بر لو رفتن سری 26 سریال قهوه تلخ ارسال شد. در این پیام از مردم خواسته شده بود از خرید نسخه تقلبی خودداری نمایند و منتظر نسخه اصل بمانند.همین موضوع کار را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشاند و قرار شد تا روشن شدن تکلیف نسخه قاچاق، ادامه ساخت متوقف شود.

در نهایت اعلام شد که عاملان قاچاق قهوه تلخ دستگیر و به سزاری اعمال‌شان رسیده‌اند و با رفع توقف تولید، سازندگان سرانجام پس از وقفه‌ای طولانی ادامه سریال را می‌سازند.

جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 11:56 ::  نويسنده : هیراد

 http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.23/1d27592346c75e7011d0545ab090e2c3.jpg



رایان گاسلینگ ، بازیگر مشهر هالیوود با نجات دادن یک خبرنگار که نزدیک بود با یک تاکسی تصادف کند ، در زندگی واقعی هم به یک قهرمان تبدیل شد.

روز سه شنبه لوری پنی ، نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی ، در حالیکه از عرض یکی از خیابانهای شلوغ شهر نیویورک رد می شد ، نزدیک بود با یک تاکسی تصادف کند که ستاره مشهور فیلم " نوت بوک" به سرعت به طرف او آمد و او را نجات داد.

بعد از این حادثه پنی فورا" در صفحه شخصی خود در وب سایت تویتر این حادثه را برای دوستان و طرفدارانش شرح داد و گاسلینگ را به عنوان یک قهرمان ستایش کرد.

او در صفحه تویتر خود نوشت:" رایان گاسلینگ من را از یک تصادف حتمی نجات داد.من در حال عبور از خیابان ششم بودم و از آنجایی که اهل لندن هستم اصلا" حواسم نبود که طرف راستم را نگاه کنم . ناگهان رایان گاسلینگ من را از جلوی راه یک تاکسی دور کرد و گفت، هی مواظب باش!"

" البته همین جا باید از چند شهروند ناشناس نیویورکی دیگر که در طول اقامت من در این شهر مرا از تصادف نجات دادند هم تشکر کنم."

 

«شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» کریستوفر نولان، فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان» و «سایه‌های تاریک» تیم برتن از جمله فیلم‌هایی هستند که در فصل تابستان روی پرده می‌روند.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695668632612861.jpg

«انتقامجویان» The Avengers / تاریخ اکران: 4 مه (15 اردیبهشت) / تابستان سینمایی در آمریکای شمالی از چهارم مه با اکران فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان» به کارگردانی جاس ودون تولید مارول استودیوز و دیسنی آغاز می‌شود. در این فیلم برای اولین بار گروهی از ابرقهرمانان قصه‌های مصور انتشارات مارول مانند آیرون من (رابرت داونی جونیر)، تور (کریس همسورث)، بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسن)، نیک فیوری (ساموئل ال. جکسن)، هوکای (جرمی رنر)، کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) و هالک (مارک روفالو) گرد هم آمده‌اند.

Download

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695668640880876.jpg

«سایه‌های تاریک» Dark Shadows / تاریخ اکران: 11 مه (22 اردیبهشت) / جانی دپ در کودکی آن‌قدر به سریال خون‌آشامی «سایه‌های تاریک» علاقه داشت که دوست داشت خون‌آشام بارناباس کالینز باشد. پس از سال‌ها استودیو برادران وارنر و تیم برتن، همکار همیشگی دپ (که در هشت فیلم با هم کار کرده‌اند) با ساخت فیلم سینمایی «سایه‌های تاریک» این آرزو را به واقعیت تبدیل کردند. «سایه‌های تاریک» از 1966 تا 1971 به طور هفتگی از شبکه ای‌بی‌سی پخش ‌شد و برای اولین بار خون آشام‌ها، غول‌ها، ارواح و سفر در زمان در یک سریال مطرح شدند.

Download trailer

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695668649304890.jpg

«قلمرو طلوع ماه» Moonrise Kingdom / تاریخ اکران 25 مه (5 خرداد) / تازه‌ترین ساخته وس اندرسن فیلمساز آمریکایی فیلم افتتاحیه شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن است که 16 مه (27 اردیبهشت) آغاز می‌شود و بعد به طور محدود در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود. «قلمرو طلوع ماه» داستان دو عاشق نوجوان است که در دهه 1960 از شهر کوچک خود در نیو اینگلند فرار می‌کنند. کلانتر شهر (با بازی بروس ویلیس) و پدر و مادر دختر (بیل موری و فرانسیس مکدارمند) برای پیدا کردن آن‌ها وارد عمل می‌شوند. ادوارد نورتن، تیلدا سوئینتن، جیسن شوارتزمن، بیل بالابان و هاروی کایتل دیگر بازیگران این فیلم هستند که اولین فیلم اندرسن پس از کارتون استاپ-موشن «آقای فاکس شگفت‌انگیز» در سال 2009 است. «راشمور»، «خانواده رویال تننبام»، «زندگی در آب با استیو زیسو» و «دارجلینگ لیمیتد» از دیگر ساخته‌های اندرسن است.

Download trailer

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695668657728905.jpg

«مردان سیاهپوش 3» Men in Black 3 / تاریخ اکران: 25 مه (5 خرداد) / فیلم استودیو سونی در هفته پرسود یادبود قربانیان جنگ روی پرده می‌رود. ویل اسمیت در «مردان سیاهپوش 3» برای سومین بار به نقش مامور مخفی «جی» ظاهر شده است. او این بار به گذشته و دهه 1960 سفر می‌کند تا مانع قتل همکار خود مامور مخفی «کی» با بازی تامی لی جونز توسط موجودات بیگانه شود و مسیر تاریخ را عوض کند. بری ساننفلد «مردان سیاهپوش 3» را کارگردانی کرده و جاش برولین و اما تامپسن دیگر بازیگران اصلی آن هستند. 10 سال از اکران «مردان سیاهپوش 2» می‌گذرد و باید منتظر ماند دید این تاخیر طولانی چه تاثیری روی فروش فیلم سوم می‌گذارد. گذشته از این، اسمیت هم چهار سال است در فیلمی بازی نکرده و «مردان سیاهپوش 3» می‌تواند آزمونی برای جایگاه واقعی او در گیشه‌های فروش باشد. دو فیلم اول «مردان سیاهپوش» سال‌های 1992 و 2002 ساخته شد و در مجموع بیش از یک میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند.

Download trailer

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695670091215423.jpg

«سفیدبرفی و شکارچی» Snow White and the Huntsman / تاریخ اکران: 1 ژوئن (12 خرداد) / چارلیز ترون به نقش ملکه بدجنس و کریستن استیوارت ستاره سری فیلم‌های «گرگ و میش» به نقش سفیدبرفی در این فیلم استودیو یونیورسال بازی می‌کنند که روپرت ساندرز آن را کارگردانی کرده است. استیوارت در روایت جدید قصه سفیدبرفی یک جنگجو است. این اواخر «شنل قرمزی» با بازی آماندا سایفرید و «آینه آینه» با بازی جولیا رابرتز به عنوان دیگر فیلم‌های ساخته‌شده از روی قصه‌های پریان در گیشه‌ها عملکرد خوبی نداشتند و این سرنوشت «سفیدبرفی و شکارچی» در هاله ابهام قرار می‌دهد.
 

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695670100263439.jpg

«پرومته» Prometheus / تاریخ اکران: 8 ژوئن (19 خرداد) / خیلی‌ها منتظر دیدن فیلم جدید ریدلی اسکات هستند که بازیگران معروفی چون نومی راپاس، چارلیز ترون، میشائل فاسبندر، گای پیرس و ادریس آلبا در آن بازی می‌کنند. این فیلم استودیو فاکس قرار نبود پیش‌درآمدی بر کلاسیک ترسناک «بیگانه» (1979) ساخته اسکات باشد، اما شباهت‌ها غیر قابل انکار است. «پرومته» داستان یک گروه تحقیقاتی است که سرنخی جدید درمورد تولد انسان روی زمین پیدا می‌کنند. این سرنخ آن‌ها را به تاریک‌ترین نقاط جهان رهنمون می‌کند. آن‌ها در این نقاط تاریک برای بقای انسان روی کره خاکی باید در نبردی خونین شرکت کنند.

Download trailer

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695670109779456.jpg

«ماداگاسکار 3» Madagascar 3: Europe’s Most Wanted / تاریخ اکران: 8 ژوئن (19 خرداد) / فیلم جدید دریم ورکس انیمیشن و پارامونت اولین بار در دنیا در شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن روی پرده می‌رود. «ماداگاسکار 3» سومین فیلم مجموعه سینمایی «ماداگاسکار» پس از «ماداگاسکار» (2005) و «ماداگاسکار: فرار به آفریقا» (2008) و اولین فیلم سه‌بعدی این مجموعه است. دو فیلم اول «ماداگاسکار» در مجموع در دنیا 1.136 میلیارد دلار فروختند. «ماداگاسکار 3» را اریک دارنل و کنراد ورنون کارگردانی کرده‌اند. صداپیشه‌های دو فیلم قبلی شامل بن استیلر، کریس راک، جادا پینکت اسمیت و دیوید شوئیمر در این فیلم نیز حضور دارند. در قسمت سوم، الکس شیر، مارتی گورخر، ملمن زرافه و گلوریا اسب آبی، حیوانات باغ وحش نیویورک که در قسمت دوم از طبیعت وحشی آفریقا سر درآوردند، همچنان می‌کوشند به نیویورک برگردند. آن‌ها در اروپا بهترین پوشش را پیدا می‌کنند: یک سیرک سیار که آن را از نو می‌سازند.
 
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695670118983472.jpg
 
«راک دوران» Rock of Ages / تاریخ اکران: 15 ژوئن (26 خرداد) / داستان این فیلم سال 1987 در لس آنجلس روی می‌دهد و درباره دو جوان با بازی جولین هاف و دیگو بونتا است که در شهر بزرگ رویای خود را دنبال می‌کنند. تام کروز در «راک دوران» نقش استیسی جاکس یک موزیسین راک پا‌ به‌ سن ‌گذاشته را بازی می‌کند که مدت‌هاست با دوران اوج فاصله گرفته است. پل جیاماتی، راسل برند، الک بالدوین و کاترین زیتا-جونز دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی آدام شنکمن هستند.
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695671603794080.jpg
 
«شجاع» Brave / تاریخ اکران: 22 ژوئن (2 تیر) / سیزدهمین انیمیشن بلند شرکت پیکسار و اولین فیلم این شرکت که یک زن قهرمان اصلی آن است. داستان در اسکاتلند قرن دهم روی می‌دهد و درباره دختری مصمم به نام مریدا (با صدای کلی مکدانلد) است که که مهارت زیادی در تیراندازی با تیر و کمان دارد. او سنتی کهن را زیر پا می‌گذارد و آشوبی به پا می‌کند. مریدا که نفرین شده، باید تا پیش از رسیدن موعد مقرر، طلسم را باطل کند. بیلی کانلی و اما تامپسن دیگر صداپیشه‌های «شجاع» هستند.
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695671612218094.jpg
 
«آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام» Abraham Lincoln: Vampire Hunter / تاریخ اکران: 22 ژوئن (2 تیر) / این فیلم استودیو شاید نامعمول‌ترین فیلم اکران تابستان باشد. «آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام» بر مبنای رمان ست گراهام-اسمیت ساخته شده است. در این کتاب ترسناک آبراهام لینکلن، شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا در در دوران جوانی در قالب یک شکارچی بسیار ماهر تصویر شده که خون‌آشامان را با تبر از پا درمی‌آورد. تیمور بکمامبتوف «آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام» را کارگردانی کرده است. بنجامین واکر نقش لینکلن را بازی می‌کند و مری الیزابت وینستید به نقش مری تاد لینکلن ظاهر می‌شود. دومینیک کوپر دیگر بازیگر این فیلم است که با بودجه 70 میلیون دلار ساخته شده است.
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695671620798109.jpg
 
«اسپایدرمن شگفت‌انگیز» The Amazing Spider-Man / تاریخ اکران: 3 ژوئیه (13 تیر) / تیم کارگردان و بازیگر سام ریمی و توبی مگوایر که در سه فیلم قبلی «اسپایدرمن» حضور داشتند در فیلم جدید نقشی ندارند و با «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» این مجموعه موفق از نو آغاز می‌شود. «اسپایدرمن» جدید به ریشه‌های پیتر پارکر شخصیت اصلی مجموعه می‌پردازد. اندرو گارفیلد بازیگر بریتانیایی‌تبار در این فیلم نقش پیتر پاکر / اسپایدرمن را بازی می‌کند. ریس ایفانس بازیگر ولزی به نقش دکتر کرت کانرز ضدقهرمان «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» ظاهر شده و اما استون نقش گوئن استیسی دختر مورد علاقه اسپایدرمن را ایفاء می‌کند. مارتین شین، سالی فیلد، دنیس لیری، استن لی و عرفان خان دیگر بازیگران «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» هستند. سه فیلم اول «اسپایدرمن» در مجموع حدود 2.5 میلیارد دلار در سطح جهان فروش داشتند. فیلم سوم پنج سال پیش در دنیا 890 میلیون دلار به دست آورد.
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695671629066124.jpg
 
«عصر یخ: رانش قاره‌ای» Ice Age: Continental Drift / تاریخ اکران: 13 ژوئیه (23 تیر) / شرکت‌های فاکس انیمیشن و بلو اسکای استودیوز که سال 2011 انیمیشن «ریو» را روانه سینماها کردند با سومین فیلم مجموعه موفق «عصر یخ» بازمی‌گردند. ری رومانو، دنیس لیری و جان لگیزامو بار دیگر صداپیشه‌های اصلی هستند. این بار وقتی قاره محل زندگی مانی، دیگو و سید شناور می‌شود، آن‌ها از یک کوه یخ به عنوان کشتی استفاده می‌کنند و در مسیر خود با مخلوقات دریایی روبرو می‌شوند و با دزدان دریایی مبارزه می‌کنند. فیلم قبلی مجموعه «عصر یخ» سال 2009 به فروش بسیار خوب 886.7 میلیون دلار دست پیدا کرد.
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695673097496703.jpg
 
«شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» The Dark Knight Rises / تاریخ اکران: 20 ژوئیه (30 تیر) / آخرین فیلم بتمنِ کریستوفر نولان می‌تواند به راحتی پرفروش‌ترین فیلم تابستان 2012 باشد. «شوالیه تاریکی» فیلم قبلی این مجموعه سال 2008 یک میلیارد درآمد برای استودیو برادران وارنر داشت. داستان «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» هشت سال پس از «شوالیه تاریکی» اتفاق می‌افتد. کریستین بیل بار دیگر به نقش مبارز نقابدار ظاهر شده و مایکل کین، گری اولدمن و مورگان فریمن نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند. آن هاتاوی نقش زن گربه‌ای را بازی می‌کند و تام هاردی نقش بین، ضدقهرمان نقابدار را به عهده دارد. در فیلم جدید اقدامات شیطانی بین، شهر گاتام را در موقعیتی آخرالزمانی قرار می‌دهد، اما بجز بتمن، زن گربه‌ای هم نقش زیادی در اتفاقات دارد.
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695673105920718.jpg
 
«یادآوری کامل» Total Recall / تاریخ اکران: 3 اوت (13 مرداد) / این فیلم بازسازی فیلم «یادآوری کامل» با بازی آرنولد شوارتزنگر است که سال 1990 ساخته شد. کالین فارل در فیلم جدید که با اقتباس از داستانی کوتاه نوشته فیلیپ کی. دیک ساخته شده، نقش داگ کوئید یک کارگر در زمان آینده را بازی می‌کند که رویاهای تکراری او را آزار می‌دهد. او پس از یک حادثه دچار آشفتگی ذهنی می‌شود و احساس می‌کند یک جاسوس است. داگ بین دو گروه رقیب گیر می‌افتد بی‌آنکه بداند با کدام یک از آن‌ها همراه است. کیت بکینسیل، جسیکا بیل، بیل نایی و ایتن هوک دیگر بازیگران فیلم «یادآوری کامل» به کارگردانی لن وایزمن هستند.
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695673114344733.jpg
 
«میراث بورن» The Bourne Legacy / تاریخ اکران: 3 اوت (13 مرداد) / جرمی رنر در چهارمین فیلم مجموعه سینمایی «بورن» نقش آرون کراس ماموری را بازی می‌کند که گذشته خودش را فراموش کرده است. در سه فیلم قبلی مجموعه مت دیمن در این نقش ظاهر شد. شرکت یونیورسال علاقه داشت پس از موفقیت «اولتیماتم بورن»، فیلم قبلی «بورن» و فروش 442 میلیون دلاری آن در سطح جهان دوباره پل گرین‌گراس و دیمن را راضی کند در قسمت چهارم به عنوان کارگردان و بازیگر حضور داشته باشند، اما این دو موافقت نکردند. فیلم جدید را تونی گیلوری کارگردانی کرده که فیلمنامه‌نویس سه فیلم دیگر بود. «میراث بورن» پس از ویرانی سازمان «ترداستون» شروع می‌شود، زمانی که سازمانی مخوف‌تر ظاهر می‌شود و کراس اولین هدف اصلی آن‌هاست که باید از صحنه محو شود.
 
 
http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/10/1.21/IMAGE634695673123236748.jpg
 
«گوشت‌های دم توپ 2» The Expendables 2 / 17 اوت (27 مرداد) / این فیلم به کارگردانی سایمن وست دنباله فیلم موفق «گوشت‌های دم توپ» به کارگردانی و با بازی سیلوستر استالونه است که سال 2010 بیش از 274 میلیون دلار در دنیا فروخت. استالونه در «گوشت‌های دم توپ 2» بازی می‌کند و چاک نوریس، آرنولد شوارتزنگر، بروس ویلیس، ژان کلود وان دام، دولف لوندگرن، جت لی، جیسن استیتم، لیام همسورث و ... دیگر بازیگران این فیلم هستند. در فیلم جدید، آقای چرچ گروهی سرباز مزدور یا همان گوشت‌های دم توپ را برای ماموریتی که آسان به نظر می‌رسد دور هم جمع می‌کند، اما وقتی یکی از مردان در حین ماموریت به قتل می‌رسد، باقی تصمیم می‌گیرند انتقام بگیرند و ...
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 82347
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1